Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gir du i julegaver i år?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Samboer: En finfin genser fra Brandstad og noe annet jeg ikke veit enda.

Pappa + Stemor: To puter med Mr Right og Mrs allways Right. De får også hver sin tillegsgave som jeg ikke har kjøpt.

Mamma + Stemor: Vin, blinkene armrefleks, sjokolade.

Søster 1: T-skjorte, te-greie og en lommebok med flaggemus.

Søster 2: Hemmelig, hu sniker.

Bror + dama: 4 håndklær, to lilla og to blå.

Samboeren til søster 2: Sprit

Onkel 1: Tre øl fra vinmonopolet som hadde gøyalt navn pluss en sånn spekepølse.

Onkel 2 + Tante: Vinkaraffel

Mormor: Fire telysholdere, 20 lilla telys og ca 40 lakriser fra twistposen som jeg pella ut fra løsvekten. :P (beste hu veit)

Bestefar: Whiskey

Sønnen til stemor: Gavekort på kino.

Venninne: Håndkle med gravert navn og et par øredobber.

Pluss at jeg gir til masse dyr. :lol:

Tør helt ærlig ikke regne på hvor mye jeg har brukt på gaver i år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jaså... Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke dumt! Da gikk julegaveshoppingen i boks i år også (Y)

Min bror kommer til å dø på julaften. Han er veeeeldig tolkien fan, og jeg og andre bror har kjøpt denne til han. I full størrelse. Det beste er at han ønsket seg det, men rett etter fant ut at d

Posted Images

Guest Michellus

Kan du sende meg bilde av fargen på plommelillaen er du snill? :) :) Og hva eller kan en boxer være? Haha :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

bjorkis-farger.jpg

Tror det er den helt til høyre :) Finner ingen gode bilder som viser fargene de har.

Og jeg tenkte jeg skulle presisere at sambis ikke får en boxer som i hunderasen, men som i undertøyet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesa mi får pysj som noen sikkert kommer til å mene at er guttepysj, men den hang en unisexavdeling, og jeg gir helt ærlig blaffen. Den er kul og passer til henne, og hun er 16 måneder, hun blir neppe mentalt ødelagt av å gå i supermannpysj. Hun har visst allerede begynt å tre på seg truse utenpå tightsen sin og sprade rundt, speile seg og mene at hun ser rå ut, så da må jeg jo bare følge opp supertendensene hennes med en ekte drakt.

Den andre tanta hennes kommer til å overøse henne i rosa, blonder og tyll, så jeg må være motvekt :D For ikke å snakke om mormora... Jeg burde handlet mer for å være motvekt som synes... :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som alltid på denne tiden av året litt "Stuck" på hva folk skal få.

Mine tre nevøer får ett verktøysskrin hver til jul.

Min søster og hennes samboer gjennom 9 år er jeg totalt usikker på hva skal få, de har liksom "Alt" og bor i ett pittelite søtt hus... Men det sier jo sitt at jeg ikke da kan kjøpe noe "De sikkert får bruk for engang i fremtiden" :lol: Noen tips? De har 3 barn, han jobber på sjøen, de har vært sammen i 9 år, forlovet i 7 av de.. Tja :lol:

Så er det min bror og hans kone.. disse irriterende menneskene kjøper jo akkurat hva de har lyst på "der og da".. med andre ord.. de har jo alt! :lol: De blir foreldre i begynnelsen av januar, Men jeg vil ikke gi babystæsj heller, regner med de får slikt av nok av andre folk. De er ett veletablert par, bor i en pen leilighet, har en liten puddelsak på 3 år. Vært sammen i tja.. 7-8 år, gift i 6 mnd.. Hm! Noen tips? Jeg er HELT blank akkurat der skal jeg ærlig innrømme :(

Barna får for ca 100-150 hver, foreldre og søsken 250-300. Har ikke noe superbudsjett akkurat.

Tiiips?

Til de som blir foreldre,så kan du jo gi gavekort eller noe på massasje el.som de kan bruke sammen når de er klar for det etter barnet kommer. Nybakte foreldre sier nok ikke nei takk til noe sånt :lol:

(Har ikke lest tråden,så beklager om du har fått det forslaget allerede)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: skrivebok og en serie på dvd

Pappa: To bøker

Bror: Penger til førerkort

Oskar: Godis og gavekort han kan bruke når jeg finner de perfekte potesokkene :lol:

Mocca: Leke og godis fra hundegodt

Venninne1: sauetekopp og te

Venninne2: Griseører, hundegodis og hundeleke

Veninne3: pysj, sjokolade og bok

Gaver til besteforeldre osv. har mamma hatt ansvar for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, julegaver er fisj å handle!

Mamma: Bok om barndommen på 70-tallet, gavekort på Vinmonopolet og en tur til Sverige

Pappa + stemor: Blu-Ray-spiller og ei bok om spor

Stesøster + kjæreste: The Body Shop produkter, sengesett og sokker til lille barnet

Bror + kjæreste: Joseph Joseph komplett kjøkkensett og gavekort på Kitch'n(?)

Besteforeldre 1: Bok og solsengtrekk til sydenløvene

Bestefar: Ullklær og minnekort til fotoramma

Bestevennine 1: Mariushåndklær og The Body Shop produkter

Bestevenninne 2: 5 vinylplater og en bok

Keo: Dekken, tyggeting og nye treningsleker

Bonnie: Strikkbånd, tyggeting og dekken

Ja, det trenger du vel :lol:

Jeg kjøper veldig få gaver i år pga. økonomi, og håper på bedring neste år. Skriver ikke hva det er her inne, i tilfelle noen av dem snoker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...