Artemis Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Denne var jo riktig snasen. :santadance: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Jammen julebrusen og pepperkakene har jo kommet Det hjelper vel ikke? Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller andre juleting før desember jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det hjelper vel ikke? Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller andre juleting før desember jeg *mumle noe om at det er dårlig utnyttelse av de godene vi har* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 *mumle noe om at det er dårlig utnyttelse av de godene vi har* Det er ikke noe spesielt med jul eller påske når man kan kjøpe julegodt og påskegodt flere måneder i forveien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det er ikke noe spesielt med jul eller påske når man kan kjøpe julegodt og påskegodt flere måneder i forveien Jooo! Det er så spesielt, at man bare MÅ nyte det fra oktober/november-ish. Og jula varer jo, som alle vet, helt til påske, så de overlapper bare hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Dere er flinke altså! Men nå er det altså sånn at vi får beholde de vi har fått? Eller kan det bli bytter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Jooo! Det er så spesielt, at man bare MÅ nyte det fra oktober/november-ish. Og jula varer jo, som alle vet, helt til påske, så de overlapper bare hverandre.. Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? Det er så spesielt å kose seg med julebrus, håndarbeid som skal bli til julegaver og julemusikk to mnd i forveien, fortenk :Grin: Edit: 35 dager igjen til jul :Grin: :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 The privilege of being an adult. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 The privilege of being an adult. Men det er der jo ikke skikkelig julebrus. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Dere er flinke altså! Men nå er det altså sånn at vi får beholde de vi har fått? Eller kan det bli bytter? Nå er det bankers:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Dere er flinke altså! Men nå er det altså sånn at vi får beholde de vi har fått? Eller kan det bli bytter?Ja, mener at @Kaja skrev det i stad, at hun hadde fått delt ut resten Altså at det ikke blir bytting. Edit: et par sekunder etter Kaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 http://www.youtube.com/watch?v=pyZmeUCtrcs&feature=share&list=PLCD3FE93614CED554 :juletre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Men det er der jo ikke skikkelig julebrus. Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... (Beste smileyen, btw!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Weehoo, jeg er så fornøyd med vennen min Dette blir moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... (Beste smileyen, btw!) Tok med meg julemarsipan hjem, jeg.. Sambo tråkka på den. Var ikke snakk om at jeg skulle spise sånt i november.. -.- 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Tok med meg julemarsipan hjem, jeg.. Sambo tråkka på den. Var ikke snakk om at jeg skulle spise sånt i november.. -.- Ikke lov å begynne med juleting enda.. Tidligst 1. Desember 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... (Beste smileyen, btw!) Har feil farge for å være skikkelig julebrus. Det der er bare en dårlig wannabe. Helt enig angående smileyen forresten. Edit: ...og når det gjelder den beste julesangen så er det helt klart denne: :Grin: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Ikke lov å begynne med juleting enda.. Tidligst 1. Desember Det er klart det er lov! Må jo spise når det endelig er her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Jeg spiser julesjokolade og julebrus i november, men jeg hører ikke på julesanger før 1. desemeber. *konsekvent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? Samma for meg hvem som tjener penger, så lenge jeg får julebrusen min 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 min favorittsmiley.... ever! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Har feil farge for å være skikkelig julebrus. Det der er bare en dårlig wannabe. Helt enig angående smileyen forresten. Edit: ...og når det gjelder den beste julesangen så er det helt klart denne: :Grin: Den sangen skal vi spille på julekonserten!!!! Den er et ******* å spille for fingrene mine vil ikke bevege seg så fort!!! Så jeg burde kanskje øve snart I morgen.... kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts