Gå til innhold
Hundesonen.no

ALLE PÅ HEMMELIG VENN SE HIT!


Recommended Posts

Skrevet

Jammen julebrusen og pepperkakene har jo kommet :lol:

Det hjelper vel ikke? Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller andre juleting før desember jeg :P

Skrevet

Det hjelper vel ikke? Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller andre juleting før desember jeg :P

*mumle noe om at det er dårlig utnyttelse av de godene vi har* :sleep:

Skrevet

*mumle noe om at det er dårlig utnyttelse av de godene vi har* :sleep:

Det er ikke noe spesielt med jul eller påske når man kan kjøpe julegodt og påskegodt flere måneder i forveien :aww:

Skrevet

Det er ikke noe spesielt med jul eller påske når man kan kjøpe julegodt og påskegodt flere måneder i forveien :aww:

Jooo! Det er så spesielt, at man bare MÅ nyte det fra oktober/november-ish. Og jula varer jo, som alle vet, helt til påske, så de overlapper bare hverandre..

Skrevet

Dere er flinke altså! Men nå er det altså sånn at vi får beholde de vi har fått? Eller kan det bli bytter?

Skrevet

Jooo! Det er så spesielt, at man bare MÅ nyte det fra oktober/november-ish. Og jula varer jo, som alle vet, helt til påske, så de overlapper bare hverandre..

Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? :P

Skrevet

Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? :P

Det er så spesielt å kose seg med julebrus, håndarbeid som skal bli til julegaver og julemusikk to mnd i forveien, fortenk :Grin: :banana-santa:

Edit: 35 dager igjen til jul :Grin: :GrinBlue: :Grin: :GrinBlue:

Skrevet

Dere er flinke altså! Men nå er det altså sånn at vi får beholde de vi har fått? Eller kan det bli bytter?

Ja, mener at @Kaja skrev det i stad, at hun hadde fått delt ut resten :)

Altså at det ikke blir bytting.

Edit: et par sekunder etter Kaja :P

Skrevet

Men det er der jo ikke skikkelig julebrus. :aww:

:rofl::innocent::D

Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. :lol:

Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... :ChristmasTree: (Beste smileyen, btw!)

Skrevet

Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. :lol:

Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... :ChristmasTree: (Beste smileyen, btw!)

Tok med meg julemarsipan hjem, jeg.. Sambo tråkka på den. Var ikke snakk om at jeg skulle spise sånt i november.. -.-

  • Like 3
Skrevet

Tok med meg julemarsipan hjem, jeg.. Sambo tråkka på den. Var ikke snakk om at jeg skulle spise sånt i november.. -.-

Ikke lov å begynne med juleting enda.. Tidligst 1. Desember :aww:

  • Like 1
Skrevet

Det er ikke bare en skikkelig julebrus, det er den BESTE julebrusen. :lol:

Også har jeg knerta to sjokoladekalendre... :ChristmasTree: (Beste smileyen, btw!)

Har feil farge for å være skikkelig julebrus. :aww: Det der er bare en dårlig wannabe. :rockettes:

Helt enig angående smileyen forresten. :ChristmasTree:

Edit:

...og når det gjelder den beste julesangen så er det helt klart denne:

:Grin:

  • Like 1
Skrevet

Det er så spesielt at handelstanden tjuvstarter to måneder før for å dra inn mer penger på sesongvarer, mener du? :P

Samma for meg hvem som tjener penger, så lenge jeg får julebrusen min :lol:

  • Like 3
Skrevet

Har feil farge for å være skikkelig julebrus. :aww: Det der er bare en dårlig wannabe. :rockettes:

Helt enig angående smileyen forresten. :ChristmasTree:

Edit:

...og når det gjelder den beste julesangen så er det helt klart denne:

:Grin:

Den sangen skal vi spille på julekonserten!!!! Den er et ******* å spille for fingrene mine vil ikke bevege seg så fort!!! Så jeg burde kanskje øve snart :aww: I morgen.... kanskje

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...