buddy13 Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Mange av dere som driver/har drevet med hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Jupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 jepp - har 13 islandshester og en døl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Ja Har ikke hest akkurat nå, men en gang blir det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 http://hundesonen.no/forum/topic/70024-hest-og-hund/ http://hundesonen.no/forum/topic/67163-trden-om-hest-og-ridning/ http://hundesonen.no/forum/topic/62873-vis-meg-din-hest-og-ditt-hestehold/ (ja) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 16. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Herregud, snakk om å ikke bruke søkefunksjonen før man lager ny tråd altså Sorry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har to (tre) kaldblodstravere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har holdt på med hest før, og håper jeg bor slik til at Gråtass kan skaffe meg en gamp el to i fremtia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Ja! Har ikke for øyeblikket, men skal ha igjen etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Ja, jeg har hatt hest før, men ikke nå lenger. Har lyst på hest igjen, men det blir ikke på mange mange år. Ikke helt over tapet på den forrige heller, så det står litt på vent å drive med hest, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Ja,men bare som jobb,ikke som hobby lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har en sportsponni og en shettis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har drevet med trav og galopp hester i alle år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Ja, har drevet med hest fra jeg var bitteliten, og har hatt mye nordlandshest opp igjennom - men nå har jeg en hestefri periode. Savner hest, men har ikke tid eller råd til å drive med hest sånn som jeg vil drive med hest, så da blir det ikke noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har vært hestegæern siden jeg ble født, og det har vært hovedinteressen min frem til de siste årene hvor det ble mer og mer hund istedet. Var tilslutt bare en hest i mitt hjerte og når han ikke var mer, så er det ikke så viktig lenger. Men om datteren min blir hestegæern som eldre så kan det hende jeg blir litt aktiv sammen med henne igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tessan Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Jaja Aktiv konkurranse rytter innenfor sprang og dressur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Passehest Fire og jeg napper hverandre påsken for noen år siden Ia og Penny den samme påsken. Kose Fire Ia og hennes elskede Florida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 På 11/16/2013 at 8:33 PM, ida skrev: Passehest Fire og jeg napper hverandre påsken for noen år siden Ia og Penny den samme påsken. Kose Fire Ia og hennes elskede Florida De hestene hennes er så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Jepp Har hatt 4 hester. 2 sports ponnier, en kaldblods extraver og en dansk varmblods hest. Jeg og min søster drev litt på med konkurranse. hovedsaklig i sprang. Vi bodde også på gård og der gikk kaldblodsen som terapihest, samt han var med å dro høy, snørekjørte akebrett og var bare massevis av kos De tre andre ble bare brukt som konkurranse hester. Savner den tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 På 11/16/2013 at 9:07 PM, Renate A skrev: De hestene hennes er så søte Jeg tror det var du som tipset oss om Lene i sin tid Sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Her er to av hestene vi har hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 På 11/16/2013 at 9:45 PM, ida skrev: Jeg tror det var du som tipset oss om Lene i sin tid Sonen Se der, det husket jeg ikke engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har hatt to hester! Ei fjording hoppe og en kaldblods som ble tatt ut av trav 4 år før jeg kjøpte henne (: drev mest med sprang med første hesten, andre hesten måtte jeg lære henne alle grunn tingene, så ble et halvt år uten ridning i det hele tatt, bare bakke arbeid, deretter satte jeg meg oppå henne og måtte lære henne og oppføre seg skikkelig når noen red på henne. Men hun ble en fantastisk hest etterhvert med supert potensial i dressur og jeg savner henne super masse! Måtte selge henne i fjor høst, for jeg var så syk at jeg ikke klarte å gi henne alt hun trengte. Men drømmer om hest igjen en gang i fremtiden! Savner det veldig mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har eid egen varmblods traver i 10 år og savner det å holde på med hest,men akkurat nå strekker hverken tid eller penger til..Men en gang i tiden blir det traver igjen her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Har en 4 årig kaldblodsvallak. Verdens snilleste gutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts