Gå til innhold
Hundesonen.no

Ros til moderatorer ;)

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Veit ikke om det er jeg so skal rose hær, men iallefal:

Syns dere moderatorer har vært utrolig flinke i det siste. Masse som har blitt feil postet og det har blitt rettet opp på null komma nix. Dessuten har dere vært raskt på plass og stengt emner når dette ble nødvendig. Mye skryt til eier og adminstrator(er det d det heter?) av forumet; Espen og Heidi...

Fortsetter dere sånn så blir jeg overasket!!!

Jeg som bare er medlem er utrolig stolt av dere :D

Dere fortjener en varm og høylytt aplaus ALLE SAMMEN!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

TAKK SKAL DERE HA, SOM GJØR HUNDESONEN TIL EN FIN PLASS, FOR ALLE VI MED HUNDEINTERESSE!

Skrevet
Joiner, der er kjempeflinke!! Hundesonren kunne ikke hatt bedre moderatorer og eiere! :D

=D> =D>

Helt enig =D> =D>

Skrevet

Enig. Og det gjelder ikke bare moderatorene, men admin og webmaster og. Tror ikke jeg har vært borti et forum med god oppfølging. Kjempebra ! =D>

Skrevet
Ja' date=' dere gjør en veldig god jobb, alle sammen i administrasjonen :)[/quote']

Ja, helt enig. =D>

På forum jeg har vært på, følger nesten ikke moderatorene med på hva som skjer i de forskjellige trådene..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...