Gå til innhold
Hundesonen.no

Kontaktlinser på nettet.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Hvor er det billigst å bestille kontaktlinser på nettet? Fra ordentlige "kjente" sider såklart, siden det skal på øynene mine..

Bruker dagslinser og må fortsette med det.

(Og noen som vet når synet stopper å endre seg? Sist endring var for snart 6mnd siden, så tenker jeg drøyer det litt før jeg bestiller på nett siden jeg får gratis linsesjekk når jeg abonnerer på linser fra brilleland. Er nå på -5 på linser (pappa er -6 så mulig jeg havner der). Brilleland-dama sa hun syntes det var rart at synet plutselig endret seg når jeg ikke går på skole.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når synet slutter å endres er nok veldig individuelt, så det trur jeg ikke du kan få et konkret svar på. Jeg har feks fortsatt ikke stoppa, men er veldig glad for at det ikke går så radig nå som da jeg var tenåring, da jeg blei spådd å bli blind. :P

Jeg bestiller mine linser fra LensOn, og er superfornøyd både med kundeservice på telefon, hvordan nettsiden fungerer og ikke minst leveringstid (uovertruffen!). Jeg har bestilt linser på nett helt siden det blei mulig, og kunne ikke vært mer fornøyd. Om du bestiller fra LensOn nå, får du 100 kr i rabatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at de i både Norge og Sverige slutta med linsene jeg bruker fra Focus, har jeg handlet linser fra AC lense i USA.

Prisene er lavere, og servicen er utrolig rask.

http://www.aclens.com/

Absolutt et alternativ til både Lensway og Lenson som jeg har handlet hos tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det billigst å bestille kontaktlinser på nettet? Fra ordentlige "kjente" sider såklart, siden det skal på øynene mine..

Bruker dagslinser og må fortsette med det.

(Og noen som vet når synet stopper å endre seg? Sist endring var for snart 6mnd siden, så tenker jeg drøyer det litt før jeg bestiller på nett siden jeg får gratis linsesjekk når jeg abonnerer på linser fra brilleland. Er nå på -5 på linser (pappa er -6 så mulig jeg havner der). Brilleland-dama sa hun syntes det var rart at synet plutselig endret seg når jeg ikke går på skole.)

Jeg bestiller fra Lensway en gang i halvåret. Den andre gangen i halvåret bestiller jeg fra Interoptikk da man kun betaler for én kontroll i året og når jeg er på den kontrollen synes jeg det er greit å handle der også.

Når synet slutte rå forandre seg er veldig individuelt. Jeg hadde stabilt syn fra jeg var 19-22 år. Så ble jeg gravid og på det året/halvannet med graviditet og baby har synes mitt gått fra -2.25 til -3.50. Ganske stor forandring på kort tid altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lensme.eu. Har brukt de i flere år og var de billigste på mine linser når jeg begynte å bruke dem. Nå ser jeg at portoen dems har gått litt opp (var bare 8 kr eller noe tidligere) så da er det ikke sikkert at de er billigst lenger. Men de er i hvert fall kjappe og ryddige, ingen moms.

Og jeg fikk beskjed om at så lenge jeg var student var det helt normalt at jeg bare så dårligere og dårligere. Nå har jeg vært i jobb noen år, og det har begynt å stabilisere seg. Jeg tror nok det varierer fra person til person, så man må nok bare vente å se. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...