Gå til innhold
Hundesonen.no

Arcticca's bildetråd


Arcticaa
 Share

Recommended Posts

Jaa da lager jeg min egen bildetråd der jeg legger ut de, etter min mening fineste bildene fra fotoshoots og events. :lol:

Jeg er da en studine, og en hundeløs stakkar med en over middels stor interesse for hund,-da mest for primitive/polare arbeidshunder og brukshunder (lydighet etc)) men er selvsagt fascinert av mange andre hunder som ikke settes direkte i disse gruppene. og også for foto og friluftsaktiviteter.
Jeg er så heldig å ha blitt kjent med hyggelige hundefolk her inne og får utløp for de verste hundeabstinensene mine :rofl:

De første bildene er da fra et barmarksløp i oktober arrangert av norsk siberian husky , og malamute klubb(?) Dessverre var forholdene slik at det var kontinuerlig regn og nokså mørkt da de begynte løpet. men noen åleite bilder ble det.

møtte masse hyggelige tobeinte og firbeinte, og fikk til å med sitte på en tur! helt fantastisk.

post-12173-0-00982200-1383050155_thumb.j

post-12173-0-19093100-1383050156_thumb.j

post-12173-0-93143300-1383050157_thumb.j

post-12173-0-47541300-1383050159_thumb.j

post-12173-0-21343800-1383050161_thumb.j

post-12173-0-30024400-1383050162_thumb.j

post-12173-0-50338700-1383050166_thumb.j

post-12173-0-60560300-1383050170_thumb.j

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder :ahappy: Polarhunder er et syn altså :wub: Godt å kunne nyte dem på avstand når man ikke kan ha en selv. Blir spennende med flere bilder! Sånn trekk ser gøy ut.

Jeg tror jeg følger deg på insta. Husker ikke helt men bildet virket kjent :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder :ahappy: Polarhunder er et syn altså :wub: Godt å kunne nyte dem på avstand når man ikke kan ha en selv. Blir spennende med flere bilder! Sånn trekk ser gøy ut.

Jeg tror jeg følger deg på insta. Husker ikke helt men bildet virket kjent :ahappy:

EDIT: Ops, dobbelpost... Dataen min tullet seg til litt, kan admin slette denne? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hmmm jeg får ikke til å legge til flere bilder, men

tenkte jeg kunne legge en liten link til min flickr side her. : http://www.flickr.com/photos/55416268@N03/

Jeg trives utrolig godt med å å fotografere hunder. det er veldig morro og lærerikt. har fremdeles en lang vei til gode portrett og foto men det viktigste er at det er morro:) Jeg har dessuten blitt kjent med noen veldig hyggelige folk! det setter jeg stor pris på.

dersom noen i oslo området fremdeles er interessert i å ha med fotograf på tur, så er det bare å sende meg et pip altså.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg får ikke til å legge til flere bilder, men

tenkte jeg kunne legge en liten link til min flickr side her. : http://www.flickr.com/photos/55416268@N03/

Jeg trives utrolig godt med å å fotografere hunder. det er veldig morro og lærerikt. har fremdeles en lang vei til gode portrett og foto men det viktigste er at det er morro:) Jeg har dessuten blitt kjent med noen veldig hyggelige folk! det setter jeg stor pris på.

dersom noen i oslo området fremdeles er interessert i å ha med fotograf på tur, så er det bare å sende meg et pip altså.

En gjeng av oss skal trene lydighet på økern i mårra kl 12, hvis det er av interesse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...