Mari Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Selger en Hurtta Friluftsoverall i størrelse 253 grunnet en mega brainfart ved innkjøp. Den er helt ubrukt og kommer i innpakningen sin. I følge Hurtta passer den Bostonterrier, Norfolkterrier, Norwichterrier, Skotsk terrier, etc, iallfall ikke en 14 kilos mini bull. Ønsker 300,- pluss porto for den. Evt høystbydende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Er interesert - kan jeg bare sjekke størrelse først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Er interesert - kan jeg bare sjekke størrelse først? Selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Eheheee nei jeg tenkte helt feil så den blir nok for liten her også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Om hun er en frysehund og du vil ha en dress til hun kan jeg anbefale Wats on! som du finner på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Om hun er en frysehund og du vil ha en dress til hun kan jeg anbefale Wats on! som du finner på Facebook Neida, hun har så det holder. Denne feilkjøpte jeg for en stund siden, har bare ikke surret meg til å fått lagt den ut før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Bumper denne. Noen som er interesserte for 250,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Beklager, jeg har ikke en hund som passer til noe sånt vent til jeg får kelpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Beklager, jeg har ikke en hund som passer til noe sånt vent til jeg får kelpie Passer vell ikke til kelpietrollet her heller desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Dammit. Det er bare så surt om den blir liggende uten å bli brukt. Jaja, får bare fortsette å bumpe innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Dammit. Det er bare så surt om den blir liggende uten å bli brukt. Jaja, får bare fortsette å bumpe innimellom. I følge hund som hobby sine sider passer den til silky terrier og lignende, så tror den blir for liten til Blaze, hvis ikke skulle jeg gjerne hatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Hmm... For stor/liten til en fem kilos hund tror du? Har ikke peiling på størrelsene der, vet bare at jeg aldri kan få nok av klær til vofsene Må selvfølgelig diskutere med samboer også da, om den skulle være passende. Er ikke sånn at vi er i manko på klær til hundene liksom Jeg har ikke peiling dessverre. Jeg er ikke flink til å se an slikt. Men produsenten sier boston, norfolk og norwich. Hjelper det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Hm... Spørs! Jeg kan sjekke hvilken størrelse Bamse har på sin. Han har en omtrent lik fra Hurtta, bare i rødt og svart. Hvis det er samme størrelse, så passer den hvertfall til han, og da er jeg interessert ja. Han kan jo godt ha to han kan bytte på liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Er på jakt etter slikt selv nå, men den er vel for liten for Ozu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Rygglengden er vel 25? Det er smått det. *putte basenjien på kokvask* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Bump. For ille om den bare ligger i plasten sin uten å bli brukt synes jeg. Åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 (endret) Om hun er en frysehund og du vil ha en dress til hun kan jeg anbefale Wats on! som du finner på Facebook Hva er Whats on? Finner ikke gruppa på fjesboka. Red: Fant Endret 7. Januar 2014 av KristinR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 Hun syr på bestilling... Dekken, halsbånd, potesokker, onepiece osv Red: så nå at du fant Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2014 @Mari - legg den ut her: https://www.facebook.com/groups/192232487530280/?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts