Nirm Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Link Blogginnlegg om en svensk, ikke-navngitt trener. Edit: Sånn. Ikke spør hva som skjedde. Jeg aner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Hos meg er det linket til denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Hos meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Da har jeg fiksa linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Sånne mennesker bør ikke få lov til å eie hund, ihvertfall ikke trene dem. Herlighet, for en fyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Jeg kjenner jeg blir litt sånn "OK men hva skal vi gjøre med dette?". Hva skal dette egentlig være godt for? Vi veit folk er inhumane mot dyr, vi veit det er idioter som eier hunder, vi vet det skjer dyreplageri. Ingen av oss kommer til å trene i slike miljøer, ingen av oss kommer til å komme noe lengre enn denne personen har ifht anmeldelser - og selv om man hadde hatt film hadde nok hele greia blitt henlagt. Mobilfilmer er jo rimelig dårlige i kvalitet, jeg antar man måtte hatt HD-kamera trøkka opp i ansiktet på vedkommende som helst skulle hatt førerkortet/ID hengende rundt halsen for å bli dømt i en slik sak. Ikke vet vi hvem det er heller, så om noen av oss skulle ha et HD-kamera tilgjengelig kan vi ikke reise til nevnte person å få filmet eller samlet bevis i en evt sak. Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Helt ******, dessverre mye vanligere enn man skulle tro er jeg redd for. Jeg kommer aldri til og forstå at folk hverken kan behandle hunden sin slik (eller andre levende vesen for den del), men det finnes jo syke mennesker. Det jeg har enda vanskeligere og forstå er at så mange ser slikt og synes det er greit, utrolig synd for sporten vertfall, selv om de to ikke egentlig har noe med hverandre og gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/ Og dette er grunnen til at jeg aldri ser slike videoer. Den eneste gangen jeg kunne tenke meg å faktisk se noe sånt, var hvis jeg hadde synderen foran meg og kunne gitt ham en god omgang juling etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Og dette er grunnen til at jeg aldri ser slike videoer. Den eneste gangen jeg kunne tenke meg å faktisk se noe sånt, var hvis jeg hadde synderen foran meg og kunne gitt ham en god omgang juling etterpå. er ingen video da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 er ingen video da. Bilder, beskrivelser... same shit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Rimelig "grafisk" beskrivelse i den bloggen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 24. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2013 Så alt i alt ender man bare opp med å bli nedtrykt og lei seg av noe sånn her :/ Uten å få gjort en dritt med det =/ Jeg er helt enig. Jeg klarte nesten ikke lese det. Jeg berømmer henne for å ha anmeldt han, og forstår hvorfor hun forteller (høyst sannsynlig ikke for å trekke fram han, men for å poengtere hvor vanskelig det er å få noen dømt), men jeg blir bare helt matt og maktesløs i møtet med disse historiene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts