Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva servere besøk?


tm100021
 Share

Recommended Posts

Herregud - skal du drive hotell???

Server brødskiver, eller rundstykker, ost og kjeks.... og kjeks og kaffe. Holder da i massevis. Du trenger ikke være hotellvert og flink pike hele tida, vøtt :). Jeg forventer aldri å bli traktert etter alle kunstens regler når jeg skal se på valper. Jeg skal jo se på valper, ikke spise meg sprekkferdig :).

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, det var ikke det som slo meg som enkelt akkurat! :P Men jeg er også glad i å lage god mat til besøket mitt :) Til dessert ville jeg hatt hjemmelaget is med friske bær, isen lages dagen i forveien og det er noe de aller fleste liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke valpekjøpere, de ble ikke lenge nok til det :lol: er hamnhund eier, oppdretter av faren og oppdretteren av bestefaren som kommer. Og som sagt ; jeg setter stooor pris på GOD mat. Jeg har sjeldent mulighet til det nå om dagen å dra på middagselskap og enda sjeldnere å dra selv! Og tingen med hele middagen her er at hver komponent er utrolig enkelt å lage, sammen blir det bra :) blir porsjons pavlovaer til dessert :) utrolig enkelt og jeg kan lage de klare idag :) hjemmelaget is synes jeg er best med maskin og min har streiket. Gelé synes jeg er grusomt :lol: samme med puddinger. Creme brulee blir litt for kraftig :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag er veldig vankelig for det er veldig ulikt hva folk liker. Da ville jeg spurt på forhånd. Lage er pizza eller noe?

Jeg syns rundstykker er kjekt. Med ulikt pålegg på, eller syltetøy til.

Jeg vill gjort det enkelt og servert vafler. De aller fleste liker det, og de kan ta på det de vil selv. Slike kaker blir det litt hips om haps på om folk liker. (jeg liker nesten ikke kake i det hele tatt) Hvis ikke en enkel skuffkake går an da. Det er godt til kaffen.

Eller bare kjøpe en kake på butikken og skjære opp, eller kjeks. Kjeks er godt. :) Tror ikke folk tenker så mye på det om det er hjemmelaget eller ikke, så lenge de får noe. (kanskje bare meg? hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg til de som ikke leser tråden. Og rundstykker og butikkkake er ikke det jeg ser for meg som bedre middag :P og jeg serverer ikke kjeks og butikklagde kaker :aww: pizza går under sølemat forøvrig.

Bare å komme SEC :D

Jeg tror folk misforstår når ordet "enkelt" kommer :)

Og det ER morsomt, jeg har aldri sagt det er valpekjøpere :lol: Fra å gå til å servere en bedre middag til å servere kjeks fra butikken, you gotta love sonen :lol:

De skal overnatte, ene kjører 6 timer og dette er GODE venner så tenkte å tilby dem litt mer :lol: Og litt av grunnen til at maten blir den som den blir nettopp fordi dette er voksne mennesker som også setter pris på god mat, uten at jeg føler noe press :P Gleder meg til å faktisk spise noe utenom det vanlige for meg :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig helt enig. Når folk kommer til meg som et "prosjekt", så gjør jeg stas på dem. Kommer det derimot noen innom for en liten prat eller bare noen timer, så får de gjerne vafler og te. Jeg må riktignok planlegge ganske godt, for huset mit er stort sett kjemisk rensa for ingredienser å bare "slenge sammen". :teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...