turbobensen Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 To av mine fine puser:)KatjaFelix 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Åh, jeg må bare dele :lol: Isis syns apport er ganske ålreit http://s1362.photobucket.com/user/Alzenas/media/20140428_220900_zps8e513e4c.mp4.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Felix {style_image_url}/attachicon.gif uploadfromtaptalk1398525926387.jpg Oi, for en spesiell farge! Renraset? Og er fargen virkelig slik som det ser ut på bildet? Har du flere bilder hvor fargen kommer fram? Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Oi, for en spesiell farge! Renraset? Og er fargen virkelig slik som det ser ut på bildet? Har du flere bilder hvor fargen kommer fram? Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk har ikke så mange bilder på mobilen, men her er to til: han har en veldig spesiell farge. veterinærene hadde aldri sett noe lignende, og ingen andre heller. han er grå, med røde "striper". kaller han bare for en grå katt som har rustet og nei, han er ikke renraset. helt vanlig huspus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Synes han ser sjokoladebrun ut. Hva er genetikken bak noe sånt, @Puttiva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Synes han ser sjokoladebrun ut. Hva er genetikken bak noe sånt, @Puttiva? han er på ingen måte skjokoladebrun. jeg har et skjokoladebrunt marsvin, og fargene er veldig forskjellige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Synes han ser sjokoladebrun ut. Hva er genetikken bak noe sånt, @Puttiva? Tenkte sjokolade jeg og, men de har ikke røde striper i det brune. De er bare brune all over. Men sjokoladefargen, genetisk sett, er rescessivt nedarvet. Pigmentene er ovale istedenfor runde, som gjør at lyset brytes allerledes og pelsen ser lysere ut. Men dette ser ikke ut som vanlig sjokoladefarge. Er det greit om jeg viser bilde til noen andre jeg kjenner for å se om de kjenner til fargen? Det er så spennende med slike uvanligheter. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Ja, jeg synes også jeg ser en sjokoladebrun farge (mener ikke at fargen ER sånn, men den ser sånn ut), men eier mener den er grå? Er det bildene som lurer oss? Har du andre bilder som viser fargen bedre (siden du sier den ikke er brun), turbobensen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Sjokoladefargede katter har ikke så oransje snute heller. Så det er ikke en "ren" sjokoladefarget katt. Ser nesten ut som sjoooladeskilpadde, men oddsen for det er enda mindre, i tillegg til at han ser ganske symmetrisk ut. Jeg holder enn så lenge en knapp på en sær mutert versjon Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Ja, tenkte padde selv, hehe Fin farge da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Tenkte sjokolade jeg og, men de har ikke røde striper i det brune. De er bare brune all over. Men sjokoladefargen, genetisk sett, er rescessivt nedarvet. Pigmentene er ovale istedenfor runde, som gjør at lyset brytes allerledes og pelsen ser lysere ut. Men dette ser ikke ut som vanlig sjokoladefarge. Er det greit om jeg viser bilde til noen andre jeg kjenner for å se om de kjenner til fargen? Det er så spennende med slike uvanligheter. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk så klart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Her er gjengen min Jeg rakk ikke å legge dyna inn i ene hundeburet før de tok den i bruk som en seng 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Nå kjenner jeg at jeg er litt lei.. My får mark så ofte, hun er en jeger (desverre) så hun får det nok i seg da. Har hørt at man ikke skal gi markekur jevnt uten at det er påvist mark, men er så innmari lei av å oppdage markene etter hun nå. Gir jo kur så fort jeg oppdager dem, men skulle helst sett at det var noe jeg kunne gi slm gjorde at det ikke kom i det hele tatt. Noen som har tips, råd, erfaringer? Kan jeg gi kur engang i mnd.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Nå kjenner jeg at jeg er litt lei.. My får mark så ofte, hun er en jeger (desverre) så hun får det nok i seg da. Har hørt at man ikke skal gi markekur jevnt uten at det er påvist mark, men er så innmari lei av å oppdage markene etter hun nå. Gir jo kur så fort jeg oppdager dem, men skulle helst sett at det var noe jeg kunne gi slm gjorde at det ikke kom i det hele tatt. Noen som har tips, råd, erfaringer? Kan jeg gi kur engang i mnd.? Her gir vi forebyggende kur en gang i mnd, dråper ( advantage ) mot lopper og lus, og "Stronghold" (selamectim) mot innvendige parasitter. Det er Charlotte, hun får konstant mark hvis ikke. Andre katter har jeg gitt tabletter og loppemiddel ettersom jeg ser at de har det. Grunnen til at Charlotte får kur en gang i mnd, er å unngå smitte til hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Vurderer å kjøpe Back on Track dekken til Max. Jeg tror de minste dekkene vil passe til ham. Tenkte først på teppe som han kunne ligge på, men det er jo nesten like greit med et dekken, så får han det over hele kroppen og jeg får sikret meg at han faktisk får det på seg og ikke unngår å ligge på teppet. Antakelig kommer han til å være sur og ikke kunne bevege seg, men det er jo nesten like greit, hehe Har noen av dere BOT-dekken til kattene? Max begynner jo å bli gammel nå og er ei aktiv utekatt (brukskatt!), så jeg synes han fortjener skikkelig stell han også. Massasje får han innimellom og jeg vil tro BOT vil være godt for ham også, sånn som for hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Puss in boots in real life Og Aske på tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Sanne, de er så nydelige! Her er mine to sjarmtroll : 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minnie28 Skrevet 6. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Sanne, de er så nydelige! Her er mine to sjarmtroll : åå så søte de er! virker som de trives sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Puss in boots in real life Og Aske på tur [/quote Ikke ofte jeg ser man smoke huskatter. Nydelig:) Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Puss in boots in real life Og Aske på tur Puss in boots så ikke veldig fornøyd ut er det broren til Eru? Og søte bittelille Aske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 @Chako Nei vet! Hun er veldig vakker, lille Askefjotten vår @Snusmumrikk Det er ingen som ser hvem det faktisk er! Men det er Calvin hihi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 @Chako Nei vet! Hun er veldig vakker, lille Askefjotten vår @Snusmumrikk Det er ingen som ser hvem det faktisk er! Men det er Calvin hihi! Oi! Han så ikke ut som seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 8. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 har ikke så mange bilder på mobilen, men her er to til:uploadfromtaptalk1398769386482.jpguploadfromtaptalk1398769404464.jpg han har en veldig spesiell farge. veterinærene hadde aldri sett noe lignende, og ingen andre heller. han er grå, med røde "striper". kaller han bare for en grå katt som har rustet og nei, han er ikke renraset. helt vanlig huspus Vet du hva slags farge foreldrene har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 Vi har besøk av denne flotte jenta i helga 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Vi har besøk av denne flotte jenta i helga Åå, så fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts