Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013


pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rekrutt LP 1? LP 2 LP 3 Elite Mesterskapets lydigste hund BIS finalistene? Rett meg om jeg tar feil Å fy det vannmerket ble stort... Men det orker jeg

Her kan man legge inn bilder etter dagens stevne. MEGET hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang! Fått en haug med motivasjon også! Kommer dritmange bilder på bloggen imorgen, men her er

*dele opp*

Så flott gjennomført arrangemnet! :D Kjempe fine slufser, en hall å ha det i, program for dagen! Så flinke dere har vært som har arrangert dette!

Jeg har hatt lyst til å være med på sonenmesterskapet siden første året dere arrangerte! Jeg mååå jo få det til et år! Forhåpentligvis neste år :)

Kjempe fine bilder begge to :ahappy: Morsomt for oss som ikke var der!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte bilder, gleder meg til å se flere, er alltid kjekt å komme hjem og se hva en gikk glipp av mens en var der og skravlet seg bort :D

Det er når jeg ser bilder som dette at jeg forstår hvorfor folk stusser på at jeg kaller mine for "lille venn" og sånn... :D For de er aldri så store når vi er alene :whistle:

Præhæh, jeg ser jeg valgte prime position for å være linselus!

Åh, dette bildet ble jeg så glad i! Er det lov til å låne bilder?

:flowers::icon_redface::bow: Jeg er ganske sikker på at det er det fineste komplimentet jeg har fått på mange år! :queen:

Bare å låne så lenge jeg blir kreditert :) Det gjelder alle som vil låne :D Har flere fine av dere også, hvor dere begge er superhappy i ringen. Flott å se på :D

Jeg må le :lol: Jeg har virkelig tatt millioner av bilder :lol: Nå ligger alle her: http://huskymana.blogg.no/1382374054_sonenmesterskapet_201.html

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å låne så lenge jeg blir kreditert :) Det gjelder alle som vil låne :D Har flere fine av dere også, hvor dere begge er superhappy i ringen. Flott å se på :D

Jeg må le :lol: Jeg har virkelig tatt millioner av bilder :lol: Nå ligger alle her: http://huskymana.blogg.no/1382374054_sonenmesterskapet_201.html

Hvor mange bilder tok du til sammen?

Hos meg ble det 711, og det er uten matchshowet og slutten!

Ellie er ei skikkelig pen dame altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange bilder tok du til sammen?

Hos meg ble det 711, og det er uten matchshowet og slutten!

Ellie er ei skikkelig pen dame altså!

Det ble vel rundt 1200 bilder :lol: Bare "litt" å gå igjennom, haha.. Men morro da. Elsker det :D

Sabon er så søt! Og så flink han var! :D Herlig å se AHer i ringen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte bilder Pippin og Siri E! :)

Så mange flotte bilder.
Blir så glad av å se Tia, snakk om våken hund med en million uttrykk.
....Også Skinny da, hun ruler :D

Jeg elsker det uttrykket til Tia. Hun ser så uskyldig ut og så rampete ut på en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte bilder Pippin og Siri E! :)

Jeg elsker det uttrykket til Tia. Hun ser så uskyldig ut og så rampete ut på en gang :lol:

Ja, man ser at hun er full av liv og skal ikke mye til før raketten tar av ;)

Også er hun ikke veldig ung lenger, 6-7år, var ikke så lenge siden hun fylte år, tror jeg, og fortsatt valp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...