SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg gikk litt lei av å skrive noe på hvert bilde, men si ifra om dere lurer på hvem eller hva Og dersom man savner bilde av seg selv er det bare å ta kontakt, det kan hende det finnes blant bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Herlige bilder, Siri Eveline. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Regler gjelder ikke lengre når man er 10 år nesten, da kan man virkelig tigge in Your face Kjempe fine bilder fra dere begge for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 LOL, du vet du er utstillingsmenneske når du gremmes over synet av at bikkja di går i passgang under sakte marsj lineføring Er det lov til å stjæle bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så fine bilder Siri "Tantes" Småtte som tilhører Laila var med som støttemedligger til Ellie 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så artig å se bilder! Kjekt for oss som ikke får vært med Ser utrolig trivelig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så mange flotte bilder. Blir så glad av å se Tia, snakk om våken hund med en million uttrykk. ....Også Skinny da, hun ruler 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 LOL, du vet du er utstillingsmenneske når du gremmes over synet av at bikkja di går i passgang under sakte marsj lineføring Er det lov til å stjæle bilder? Bare å stjele Bare nevn fotograf så er jeg fornøyd! Og takk for skryten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Fine bilder Siri! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så utrolig flotte og stemningsfulle bilder! Så ut som en flott dag Jeg hadde dessverre ikke mulighet til å bli med denne gangen heller, men neste år skal jeg få det til, for det ser veldig, veldig koselig ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så flott gjennomført arrangemnet! Kjempe fine slufser, en hall å ha det i, program for dagen! Så flinke dere har vært som har arrangert dette! Jeg har hatt lyst til å være med på sonenmesterskapet siden første året dere arrangerte! Jeg mååå jo få det til et år! Forhåpentligvis neste år Kjempe fine bilder begge to Morsomt for oss som ikke var der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så mange flotte bilder, gleder meg til å se flere, er alltid kjekt å komme hjem og se hva en gikk glipp av mens en var der og skravlet seg bort Det er når jeg ser bilder som dette at jeg forstår hvorfor folk stusser på at jeg kaller mine for "lille venn" og sånn... For de er aldri så store når vi er alene Præhæh, jeg ser jeg valgte prime position for å være linselus! Åh, dette bildet ble jeg så glad i! Er det lov til å låne bilder? Jeg er ganske sikker på at det er det fineste komplimentet jeg har fått på mange år! Bare å låne så lenge jeg blir kreditert Det gjelder alle som vil låne Har flere fine av dere også, hvor dere begge er superhappy i ringen. Flott å se på Jeg må le Jeg har virkelig tatt millioner av bilder Nå ligger alle her: http://huskymana.blogg.no/1382374054_sonenmesterskapet_201.html 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Takk for kule og søte bilder av mine "små!" Søte Johanne, fokusert Ellie, og knalltøffe bilder av Balrog i ringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Bare å låne så lenge jeg blir kreditert Det gjelder alle som vil låne Har flere fine av dere også, hvor dere begge er superhappy i ringen. Flott å se på Jeg må le Jeg har virkelig tatt millioner av bilder Nå ligger alle her: http://huskymana.blogg.no/1382374054_sonenmesterskapet_201.html Hvor mange bilder tok du til sammen? Hos meg ble det 711, og det er uten matchshowet og slutten! Ellie er ei skikkelig pen dame altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Jeg gikk litt lei av å skrive noe på hvert bilde, men si ifra om dere lurer på hvem eller hva Og dersom man savner bilde av seg selv er det bare å ta kontakt, det kan hende det finnes blant bildene. Hvem er den hvite AHen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Hvem er den hvite AHen? Sabon til MarionS. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Hvor mange bilder tok du til sammen? Hos meg ble det 711, og det er uten matchshowet og slutten! Ellie er ei skikkelig pen dame altså! Det ble vel rundt 1200 bilder Bare "litt" å gå igjennom, haha.. Men morro da. Elsker det Sabon er så søt! Og så flink han var! Herlig å se AHer i ringen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Sabon til MarionS. Den så veldig kjent ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Det ble vel rundt 1200 bilder Bare "litt" å gå igjennom, haha.. Men morro da. Elsker det Sabon er så søt! Og så flink han var! Herlig å se AHer i ringen! Hjelpes meg, det blir sånn ja Men man sitter ofte igjen med mye fint, og da er det veldig verdt det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Dere er så flike til å ta bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Den så veldig kjent ut.. Han er jo kjendis! http://www.nrk.no/livsstil/store-prisforskjeller-pa-kastrering-1.7962066 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Veldig flotte bilder Pippin og Siri E! Så mange flotte bilder. Blir så glad av å se Tia, snakk om våken hund med en million uttrykk. ....Også Skinny da, hun ruler Jeg elsker det uttrykket til Tia. Hun ser så uskyldig ut og så rampete ut på en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Veldig flotte bilder Pippin og Siri E! Jeg elsker det uttrykket til Tia. Hun ser så uskyldig ut og så rampete ut på en gang Ja, man ser at hun er full av liv og skal ikke mye til før raketten tar av Også er hun ikke veldig ung lenger, 6-7år, var ikke så lenge siden hun fylte år, tror jeg, og fortsatt valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Skinny, joooooooooo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Han er jo kjendis!http://www.nrk.no/livsstil/store-prisforskjeller-pa-kastrering-1.7962066 Nja. Han er prikk lik en AH i nabolaget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts