ida Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Hva med kontrastnavn istedenfor? Jippi og (Captain) Shitstorm? Nei... ikke det nei Jooo, mitt yndlingsnavn som ingen heter: Skuffa 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg legger merke til at de navnene du kanskje i utgangspunktet liker, men som har o-endelse, også er navn du er tvilende til, og spør om de kan brukes på tisper. Vel, mtp at jeg har to veldig feminine frøkner med navn som ender på o, så synes jeg overhodet ikke lenger at o-endelse automatisk høres ut som hannhund-navn. Hvis det er navn du virkelig liker, så smak litt mer på dem før du avskriver dem som feilkjønna. Siter
Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ha ha, captain shitstorm, uffameg og skuffa utgår med høye kneløft Yay er kult, men litt tungvindt som navn? Yes... da liker jeg Hurra bedre Woho, litt maskulint igjen? Edit: Jo, synes i utganspunktet O-endinger er maskuline, men ikke mer enn at jeg har hatt en tispe som het Moyo.( Apropos Moyo... Moro??) Men jo, jeg husker at selv etter at navnet var veldig innarbeidet betraktet jeg det som et litt maskulint navn. på tros av at tispa var veldig feminin Siter
puddellover Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Før jeg begynte å si hurra så pleide jeg å si "JA FOR ****"! Kanskje det kunne vært noe? Siter
Mari Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Både Wohoo og Hurra virker som litt kronglete navn i hverdagen. W-lyden ødelegger for Wohoo og Hurra har liksom bare feil trykk. Men det er meg da. Jeg bare nevner Jubel igjen jeg. Jippi og Jubel? Klinger som f. Idas Skuffa var fantastisk. 1 Siter
Siri Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Eureka kan jo tenkes på. Den kommer jo til å bli hetende Reka.... 7 Siter
Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Siri... ha ha! Mari, du sier noe "smake på" 1 Siter
ida Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Den kommer jo til å bli hetende Reka.... Ække Reka fint, da? Siter
Mari Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ække Reka fint, da? Reka er dritbra til en italiensk mynde. Fo sho. 2 Siter
Siri Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ække Reka fint, da? Reka er dritbra til en italiensk mynde. Fo sho. Nemlig - skulle jeg hatt en italiensk mynde så skulle den hett Reka . Siter
Yodel Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Joo, Fryd er fint *smake på det også* Maskoten på Tusenfryd heter det Siter
mokken Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Fryd er kjempefint, bittelitt inhabil, men Lykke er veldig pent også Siter
Maria Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg synes Wee er supergøyalt jeg, da. Er litt i samme gate som "Pi". Uttalen er jo grei å få til - "oui", på en måte. Nei, jeg stemmer for at den skal hete "Wee" Siter
Anette Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Jeg synes Wee er supergøyalt jeg, da. Er litt i samme gate som "Pi". Uttalen er jo grei å få til - "oui", på en måte. Nei, jeg stemmer for at den skal hete "Wee" Pi 1 Siter
Maria Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Ellers er det jo mange i engelsktalende land som sier "Jippi-Ya-Ya". Hva med å kalle den for YaYa, uttale det med litt lange a'er? Siter
Kattapult Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 "Wee" betyr jo å tisse også da, så det kan bli misforstått Men okei 1 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Lykke er oppbrukt syns jeg. Har selv ei på fem år som heter det og syns navnet har eksplodert både som hunde og menneskenavn de siste to årene. Hva med Kiss? Har kanskje ikke så mye med Jippi å gjøre men. Hurra er bra da. Snakket akkurat om det igår, men det er jo et kjempefint navn så det er ikke så rart Siter
Yodel Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Jeg LIKER Lykke-navnet! Jeg har brukt det før (på søsteren til Kamar, så sånt sett passer det jo fint, Kamar er jo pappan til Jippis kull..om det blir fra Jippi jeg beholder ) Men det var kun kallenavn i valpekassa. Når hun flyttet ut av landet til sine nye eiere fikk hun et nytt navn, så på en måte er det fortsatt ubrukt her Det er fint å ha originale navn, men det viktigste er et jeg trives med På listen nå: Hurra Lykke Jubel Wee (men den derre tissinga satt meg litt ut ) Tenker også på Ya-Ya (fint forslag) Banzai Eureka Men disse faller kanskje litt utenom kategorien,s evom de fortsatt er innenfor på en måte? Fryd likte jeg, men synes ikke det klinger så bra som hundenavn. Lage poll kanskje? Da må jeg lage ny tråd eller? (Moderatorer?) Siter
Yodel Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2013 Hadde det vært hannhund måtte det vel ha blitt Bravo eller Yahoo! Hum, kanskje overtale de som skal ha hannhund på deleeie om å bruke et av de navnene 1 Siter
Recommended Posts