Ane Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Nå som Fotoknudsen har gått konkurs med butikkene sine så har jeg slitt litt med å få tak i bildealbum og slike tomme scrap bøker med svarte sider. Har vært innom flere bokhandlere, vanlig butikker osv. Uten hell. Nilla hadde scrapbooks, men med plastlommer til bildene. Jeg vil lime bildene inn på tomme svarte/hvite sider. Hjelp? Vil gjerne ha tak i idag før vi kjører til hytten på Voss, slik jeg kan jobbe med det i helgen. Noen som vet sikkert hvor de har? Vil og ha mange sider i bildealbummene, slik jeg ikke trenger 20 album til å få alle bildene inn. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Panduro har vel mye slikt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Hvor finnes de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Vet de har på ett av kjøpesentrene i byen, men husker ikke heelt om det er galleriet eller xhibition... trooor det er sistnevnte, i helt nederste etasje 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiviDream Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Mener jeg såg noe på Elitefoto på lagunen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Panduro er på xhibition (nede) og på Åsane senter. Er scrapbookalbum (nesten) det same som fotoalbum med svart kartong? Eg har sett slike på Elitefoto, men det er nok forskjellig frå butikk til butikk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Åh! Åsane senter kan vi jo stikke innom på vei til Voss! Hvor er det elitefoto da? Har de det på Åsane senter også? Ja, er slik bok med svarte/hvite "pappark" Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Er ikkje fotobutikk på Åsane lenger, men Elitefoto er på Nesttun, i Arna, i sentrum og i Voss i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 På Aahlens på Lagunen selger de faktisk bøker med svarte og hvite pappark. Kjøpte min der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Åhlens og Søstrene Grene har! Finnes på Xhibition. Sjekk også papirbutikken til Norli på Galleriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts