Ozzy Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Obs: Lite hyggelige bilder http://www.tv2.no/nyheter/disse-hundene-var-naer-doeden-ble-reddet-av-caroline-28-4130827.html " I 2006 startet Caroline Holtet (28) fra Ski på veterinærutdanning ved Szent Istvan universitetet i Ungarn. Der engasjerte hun seg i flere organisasjoner, blant annet FAPF (Foundation of animal protection), som redder og hjelper dyr i ulevelige tilstander. – Jeg har vært med å reddet over 800 hunder siden 2007, sier Holtet til TV 2. Nå har hun flyttet hjem til Norge hvor hun bor og jobber på Grünerløkka i Oslo. Med seg har 28-åringen tre hunder som hun har hjulpet fra ******* til hverdagslykke. " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Fint og flott men nå er jeg ikke for å redde alt som reddes kan. Det er faktisk bedre å la hundene slippe i en god del tilfeller og i hvert fall sånne plasser der de allerede sliter med alt som mange hjemløse hunder så er det kanskje best å la de som er hard skadd slippe. Når de har så store skader og smerter så synes jeg det er best å la de slippe i steden for å gå med de store skadene og smertene i lang tid før de eventuelt blir frisk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Hunder som er slått i hodet med øks og hunder som er spiddet på et gjerde..... Altså, fint at hunder får kjærlighet, men noen ting burde man heller avlive. For hundens beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Dette er en sånn "ja men nei" sak. Tanken er god, handlingen er ikke så veldig god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts