Mari Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Herregud så heldig (og nydelig!) Sophia er! Og Tuva ser fortsatt ut som en liten dukke. 1
Martine Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Passer her "Mamma hva hete den? Og den da? Og den da? og den da?" Seriøst sikkert 30 ganger etterhverandre. Hun ser nå forskjellen på Hekla, Stella, Cane og Elle. Hun orket ikke å lære mer ikveld og mente det var greit. De var alle hennes uanset Tuva og Torgrim er også helt nydelige!!
soelvd Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Fineste Tuva! Hun ser så voksen ut på bildet Ja! Synes egentlig de ser mye mer voksne ut med en gang de sitter selv. Vi må reise på bading med jentene igjen snart! Og takk for mange fine godord fra dere. Det varmer det stolte mammahjertet.
Marthe Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Ja! Synes egentlig de ser mye mer voksne ut med en gang de sitter selv. Vi må reise på bading med jentene igjen snart! Og takk for mange fine godord fra dere. Det varmer det stolte mammahjertet. Jeg gir beskjed så fort jeg klarer å kidnappe henne til rett side av fjorden Her er tantes lille ramp 5
Raksha Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2013 Befinner oss i Sverige for tida, og dæven så mye dyrere det er med bleier og Hipp her! Du får si fra om vi skal hamstre og sende nedover! Og du, hva het den mme'en dere kjøpte på apoteket?
Wednesday Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Du får si fra om vi skal hamstre og sende nedover! Og du, hva het den mme'en dere kjøpte på apoteket? Neida, skal ikke være her så lenge. Prøvde Nutramigen først, og så Althera...
AnnChristin Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Befinner oss i Sverige for tida, og dæven så mye dyrere det er med bleier og Hipp her! Det er en grunn til at det er maks fire bleier av gangen egentlig på de! Bleiemafian kaller vi på kiwi de :-P
Wednesday Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Det er en grunn til at det er maks fire bleier av gangen egentlig på de! Bleiemafian kaller vi på kiwi de :-P Hehe ja. Ble litt overraska bare, for alt annet er jo billigere her. Men egentlig er det vel spesielt billig med bleier hjemme Bortskjemt bare Var bare så typisk siden jeg har nokså høyt forbruk av akkurat de to tingene.
Baby Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 17 uker i dag og to dager til oul.. tiden går så saaaakte. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 1
soelvd Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2013 Tuva kviknet til i løpet av kvelden i går. Var klin våken til nesten ti, haha. Hun som legger seg kl sju, dødstrøtt til vanlig. 3
Mari Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Oj! Ingen skriving på 2 dager? Det var uvant å komme hjem til. Håper alle har det bra, at ingen barn er syke eller sure og at alle nyter fint vær for tiden. Vi har iallfall vært heldige i det siste! Vi har vært på høstferie på Østlandet vi, og kost oss skikkelig. Det er så deilig at H har blitt så stor, alt er så mye mindre stress. Han er i tillegg i en så deilig periode igjen, litt antsy den dagen vi var i Oslo, men ellers er humøret stabilt godt og forutsigbart. Jeg nyter det veldig, ting har en tendens til å endre seg fort, så de god periodene er jeg veldig bevisst på. Her er noen bilder fra den fine turen vår. Glemte å bruke kameraet i Oslo da, dessverre. Se så idyllisk! Marimannen har odel her, men dumme oss flyttet til Trondheim i stedet. Leke med Twix Å kjøre traktor er KULT! 11
tm100021 Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Han er så utrolig nydelig Mari! Og for et flott flott sted 1
Raksha Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Nydelig gutt og nydelig sted! Skifta på senga i går, så da har lillemor både gulpet og hatt lekk bleie i senga vår. Hun er forøvrig en raring, hender jeg våger meg til å legge meg selv om hun ikke sover, men vet hun er trøtt. Og hun ligger hun selv om jeg skrur av lyset og legger henne i egen seng - veiver og fekter og kaver og prater og spytter smokk og skal ha smokk og skal ikke ha og kaver og veiver og prater litt mer Men ikke noe hyling så lenge hun får ha hånda mi å enten holde i eller ha inn til kinnet - det også varierer. Jeg får jo ikke sove når hun driver på slik, så kunne likegodt sittet oppe med henne til hun er litt mer nær søvnen - men hun er jo vanvittig søt da. Trollungen min 4
Martine Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Så nydelig han er, Mari! Kjekkas 1
ElZorro Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Lillemor h a t e r vogna.. Drit og dra.. Må få tak i ny. Noen som har tips? Fortrinnsvis sportsdel som kan legges helt ned, vendbar mot barnevognfører (knis er det et ord?), Lufthjul til ekspedisjonstrilling med bikkje på grusvei etc. Forholdsvis liten og nett sammenlagt så det er plass i Volvo v70 med halvt baggasjerom (bikkjebur i andre halvpart). Helst under 2.500 og ikke se ut som om den har gått igjennom en krig.. Helst ikke svingbare hjul.. Og jeg glemte det, den må selvfølgelig være pen. Vognen må befinne seg i Bergensområdet eller Oslo. Eternal glory awaits den som klarer løse knipa mi! Fiiiine Heljar! 2
Baby Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 ♥ Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 7
tm100021 Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Fikk dere vite hva dere venter Baby?
Baby Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Nei. :/Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Raksha Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Lillemor h a t e r vogna.. Drit og dra.. Må få tak i ny. Noen som har tips? Fortrinnsvis sportsdel som kan legges helt ned, vendbar mot barnevognfører (knis er det et ord?), Lufthjul til ekspedisjonstrilling med bikkje på grusvei etc. Forholdsvis liten og nett sammenlagt så det er plass i Volvo v70 med halvt baggasjerom (bikkjebur i andre halvpart). Helst under 2.500 og ikke se ut som om den har gått igjennom en krig.. Helst ikke svingbare hjul.. Og jeg glemte det, den må selvfølgelig være pen. Vognen må befinne seg i Bergensområdet eller Oslo. Eternal glory awaits den som klarer løse knipa mi! Fiiiine Heljar! brio happy duo fyller alle minus litrn og nett sammenlagt. :/
ElZorro Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 brio happy duo fyller alle minus litrn og nett sammenlagt. :/ Ja, det er jo begrenset hvor liten og nett ei slik vogn kan bli.. Simo blir altfor stort, city cross eller happy duo fyller det meste av krav... Men så var det å finne en billig en da... Happy er jo greit billig, men fint få ute til salgs på finn.. Fint få som svarer når man forsøker kontakte de også...
Raksha Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Ja, det er jo begrenset hvor liten og nett ei slik vogn kan bli.. Simo blir altfor stort, city cross eller happy duo fyller det meste av krav... Men så var det å finne en billig en da... Happy er jo greit billig, men fint få ute til salgs på finn.. Fint få som svarer når man forsøker kontakte de også... Ååh - typisk - fikk min for 500,- er riktignok forgjengern til happy duo - heter bare duo - men med untak av bittelitt mindre hjul så er det samme vogna. Bare min er eldre. Er du på FB? Fant min på lokal salgsgruppe - er en til der til samme pris, men det blir jo oppi her.
ida Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Fikk dere vite hva dere venter Baby? Du ser at det er en drage, men ikke si det til Baby for da kan hun bli skremt. Vi får håpe det er en sånn søt en som i Shrek. (Seriøst, jeg kan ikke se noe på sånne bilder, jeg. Derfor tolker jeg det som jeg vil ) 7
Baby Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Haha.. Ny ul på torsdag. Må vite. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 1
Recommended Posts