Gå til innhold
Hundesonen.no

Eget EFIT underforum?


Recommended Posts

1 gang i måneden blir sonen flooded med EFIT tråder og jeg er ikke suuuuuuper interresert i disse trådene og skulle ønske jeg kunne sortere ut efit trådene fra "nytt innhold" delen, noe jeg ikke kan gjøre nå uten å fjerne bildeforumet og det ønsker jeg ikke for det er mange andre tråder jeg ønsker å se der. Mange av av disse forsvinner også i alle EFIT trådene.

Jeg aner ikke om flere er interreserte i noe slikt, derfor lufter jeg tanken her. Så om flere har meninger for eller imot dette forslaget, post ivei i tråden :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And such... was the death of the EFITS :P 

 

(ikke at jeg har noe formening for eller i mot, bare en betraktning :P )

Du mener vi ikke kommer til å lage mer efit pga underforum? Er det ikke lettere å ha de samlet? :-) jeg leser da alle trådene selvom de er der....
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del leter så og si aldri opp tråder gjennom underforum. Jeg blar meg gjennom "Nye innlegg" hver gang jeg er på sonen, og leser de jeg finner interessante derfra. Og EFIT-trådene vil jo fortsatt dukke opp der.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del leter så og si aldri opp tråder gjennom underforum. Jeg blar meg gjennom "Nye innlegg" hver gang jeg er på sonen, og leser de jeg finner interessante derfra. Og EFIT-trådene vil jo fortsatt dukke opp der.

Greien som en påpekte er at du overhodet ikke vil se de kan du nå filtrere de ut. Men jeg tenker. Det er jo ikke noe stort tap for personen ville vel ikke sett på de uansett.....? :-P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greien som en påpekte er at du overhodet ikke vil se de kan du nå filtrere de ut. Men jeg tenker. Det er jo ikke noe stort tap for personen ville vel ikke sett på de uansett....? :-P

Nei, det går jo for det samme, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg er innom noen av disse EFIT trådene, men ikke på langt nær alle, og når disse drukner vekk, for meg, interresante diskusjoner om andre ting så vil jeg gjerne ha muligheten til å filtrere vekk det største rushet når de først dukker opp.
For å filtrere vekk et underforum må du jo bevist gå inn å endre på instillingene, så man vil jo ikke miste lesere. Grunnen til at jeg spurte om dette er nettopp fordi jeg omtrent kun bruker nytt innhold delen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vi ikke kommer til å lage mer efit pga underforum? Er det ikke lettere å ha de samlet? :-) jeg leser da alle trådene selvom de er der...

Njæ, bare en betraktning, pga tre ting.

Jeg synes deltakelsen på efits har vært lav, ikke veldig mange før nå sist gang hvor oppslutningen var stor.

Det er litt sånn "de populære får flest kommentarer", og nå mener jeg ikke noe vondt med det (folk gjør som de vil), men hvis der allerede er enkelte som får lite respons... Vil der jo bli enda mindre nå.

Jeg leser aldri underforum, kun "nye innlegg" - og jeg er neppe alene :P

Disse tre tingene gjør at jeg tror det blir lite efits om 2-3 mnd. Om det er et tap eller ikke er ikke opp til meg og si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser aldri underforum, kun "nye innlegg" - og jeg er neppe alene :P

Men for at EFIT-ene ikke skal komme på "Nye innlegg", så må man jo aktivt gå inn og fjerne dem. De som gjør det vil jo bare være de samme som ikke leser dem i utgangspunktet. Så jeg forstår ikke helt hvorfor det skal ha noe å si at de blir flyttet?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for at EFIT-ene ikke skal komme på "Nye innlegg", så må man jo aktivt gå inn og fjerne dem. De som gjør det vil jo bare være de samme som ikke leser dem i utgangspunktet. Så jeg forstår ikke helt hvorfor det skal ha noe å si at de blir flyttet?

ok jeg har bare lest at de skulle fjernes fra nye innlegg - og da globalt - ikke at hver bruker må aktivere det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok jeg har bare lest at de skulle fjernes fra nye innlegg - og da globalt - ikke at hver bruker må aktivere det selv?

Nei, de skal legges i et eget EFIT-underforum slik at de som ikke ønsker å se dem under "Nye innlegg" kan gå inn og filtrere dem bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ, bare en betraktning, pga tre ting.

Jeg synes deltakelsen på efits har vært lav, ikke veldig mange før nå sist gang hvor oppslutningen var stor.

Det er litt sånn "de populære får flest kommentarer", og nå mener jeg ikke noe vondt med det (folk gjør som de vil), men hvis der allerede er enkelte som får lite respons... Vil der jo bli enda mindre nå.

Jeg leser aldri underforum, kun "nye innlegg" - og jeg er neppe alene :P

Disse tre tingene gjør at jeg tror det blir lite efits om 2-3 mnd. Om det er et tap eller ikke er ikke opp til meg og si :P

Til 2,ja veldig enig :P

Men det blir ikke automatisk borte, det er bare at du kan om du AKTIVT vil ha det vekk :)

Det vil fortsatt dukke opp i nye innlegg, man må aktivt gå inn for å filtrere det vekk :)

Correcto! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn "de populære får flest kommentarer", og nå mener jeg ikke noe vondt med det (folk gjør som de vil), men hvis der allerede er enkelte som får lite respons... Vil der jo bli enda mindre nå.

Ehm. Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg quoter deg, men jeg syns det blir litt kleint å kommentere EFITene, derfor har jeg ikke kommentert på noen i de siste rundene. Blir så falskt hvis jeg skriver "Ser ut som en fin/hyggelig/koselig/hvanåenn dag!" på ALLE som har posta noe. Hva kommenterer man, egentlig? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...