Jankaa Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg kommer med stabijene, begge dager Siter
Anette Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Husk at siste frist til normal pris er i dag!! *slenge meg rundt* Siter
jaktlykke Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg kommer med stabijene, begge dager Stabijene...? Har du fått deg en til foruten Malle? Siter
Stine Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en utstilling! Skuffelsen blir sikkert stor når lille **** går ut med gul da Siter
Anette Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Sånn, Pi påmeldt lørdagen Siter
Ingvild Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg sitter her og vurderer å melde på i alle fall en av dagene (fortrinnsvis lørdag - kollektivtilbudet er litt mer samarbeidsvillig tidlig lørdag morgen enn søndag morgen)... Å få skyss fra Dal til Leto burde jo ordne seg (hvis ikke kan Sandy og jeg spleise på taxi ). Men skal jeg gidde å bruke penger på det da? Han trenger jo ingenting der. Det er kun fordi matmor har litt utstillingsabstinenser. Hm... Siter
SiriEveline Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Jeg kommer med stabijene, begge dager Stabijene...? Har du fått deg en til foruten Malle? Sier som jaktlykke, flertall? Skulle gjerne tatt med Tetris for sosialisering, men de skal vel helst være litt eldre før det. Siter
Jankaa Skrevet 23. September 2013 Rapporter Skrevet 23. September 2013 Siri og Jaktlykke; Vi får besøk av en kjekk herremann noen uker. 3 Siter
jaktlykke Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Siri og Jaktlykke; Vi får besøk av en kjekk herremann noen uker. ..planer på gang...? Siter
Arkan Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Skuler bort poden nakne kelpien, og hun er ikke ferdig med å bli nakenenda Siter
Irenen Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Nora er påmeldt søndagen Jankaa: Fortell mer Siter
Raksha Skrevet 24. September 2013 Rapporter Skrevet 24. September 2013 Ingen som reiser nedover fra trondheim-ish som kjører rv3 og har plass til en hund vel? Siter
puddellover Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg glemte å skrive at jeg skal ikke bare stille Kaos! Jeg skal stille en mellompuddeltispe også Det er forresten bare å komme bortom hvis noen tror de ser meg! Letohallen er ikke sååå stor Siter
Monab88 Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Voksne??? Jäger???? Sorry... Forvokste valpen Jäger Ble Nora, Jäger og Fredrik begge dagene 1 Siter
Yodel Skrevet 28. September 2013 Rapporter Skrevet 28. September 2013 VI kommer, mannen jobber,så vi kommer til å være der hele helgen. Gleder meg! Siter
tm100021 Skrevet 28. September 2013 Rapporter Skrevet 28. September 2013 Jeg glemte det jaja, hun har nok norske cert. Siter
Guest Limo Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Duva er påmeldt begge dager Første gang som junior Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Noen som potensielt kan gi meg en hjelpende hånd dersom jeg skulle ende opp med BIR/BIM problematikk? Siter
WheatenMali Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Noen som potensielt kan gi meg en hjelpende hånd dersom jeg skulle ende opp med BIR/BIM problematikk? If you return the favour så stiller jeg opp Selv om jeg isåfall får mer problemer i btk Siter
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 If you return the favour så stiller jeg opp Selv om jeg isåfall får mer problemer i btk Jeg er ***** god på å hente kaffe, vafler, og holde hunder, men tro du meg, om du er ute etter plassering så lar du ikke meg handle bikkjene dine. Det er en stor bjørnetjeneste for din egen del! Siter
WheatenMali Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg er ***** god på å hente kaffe, vafler, og holde hunder, men tro du meg, om du er ute etter plassering så lar du ikke meg handle bikkjene dine. Det er en stor bjørnetjeneste for din egen del! Greit greit, jeg kan sikkert hjelpe deg allikevel, jeg finner som regel noen som kan hjelpe meg Siter
Irenen Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Noen som potensielt kan gi meg en hjelpende hånd dersom jeg skulle ende opp med BIR/BIM problematikk? Ikke at jeg er noen dreven handler, men hvis du skal stille søndag så stiller vi jo for samme dommer i samme ring, så jeg kan hjelpe til om det blir krise Edit: Var visst dommerendring på drenten, så da er vi ikke i samme ring allikevel. Siter
SFX Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Da har PM kommet for søndagen. Overraskende mange bernervalper (12 - hvor har de vært på de siste spesialene?), og egentlig overraskende få voksne (21). Siter
Siri Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Da har PM kommet for søndagen. Overraskende mange bernervalper (12 - hvor har de vært på de siste spesialene?), og egentlig overraskende få voksne (21). Overraskende mange briarder også - hele 7 stk faktisk... men med dommerendring tror jeg kanskje ikke jeg gidder å ta turen. Får se an hvordan det går dagen før, kanskje... Antar det er mange juniorer som stiller hos oss. Siter
Kiyomi Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Overraskende mange briarder også - hele 7 stk faktisk... men med dommerendring tror jeg kanskje ikke jeg gidder å ta turen. Får se an hvordan det går dagen før, kanskje... Antar det er mange juniorer som stiller hos oss. Jeg så det og tenkte over at det var mange, spesielt når jeg så 3(!?) rottweilere, er ikke det veldig få? 5 Shiba. Mulig det blir Travelt for SEC. Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Siter
Recommended Posts