Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hvem skal?

Knertis er påmeldt åpen klasse for å holde henne varm til Dogs4All (har ikke vært på innendørsutstilling siden NKK Kristiansand) og jeg skal muligens ha med Yari i junior også.

Hvis noen har plass til oss i bilen fra Asker, Oslo S, Lillestrøm eller hente oss på Dal, så blir vi veldig glade for det! :)

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trym, Tuva og Vigdis den 12 og Tuva og Vigdis den 13 Blir junior debuten til Vigdis, så er drit spent på hva de kommer til å si om halen hennes

Siri og Jaktlykke; Vi får besøk av en kjekk herremann noen uker.

Kanskje det? Nå er egentlig oktober fullt opp med at jeg sitter i beredskap hvisomattedersomatte det dukker opp et ettersøk... men så begynner jeg å få litt abstinenser... Og så er ikke Kongsberg i no

Skrevet

Trym, Tuva og Vigdis den 12 og Tuva og Vigdis den 13 :D Blir junior debuten til Vigdis, så er drit spent på hva de kommer til å si om halen hennes :)

  • Like 3
Skrevet

Trym, Tuva og Vigdis den 12 og Tuva og Vigdis den 13 :D Blir junior debuten til Vigdis, så er drit spent på hva de kommer til å si om halen hennes :)

Men de har vel ikke sagt noe om den på valpeshow i det hele tatt? Lykke til uansett! :)

Skrevet

Men de har vel ikke sagt noe om den på valpeshow i det hele tatt? Lykke til uansett! :)

Jo, den har blitt nevnt av 2 dommere. Den ene satte henne opp som BIM uansett og sa jeg ikke skulle bry meg om den (på Terrier spesialen og Britisk dommer, de bryr seg visst ikke så mye om sånt :P ) og en annen kommenterte at den var i korteste laget, men hun ble nr 3 av 4. Men det kan jo hende de tar det litt mer seriøst når det er offisielle klasser :)

Takk for det :D Gleder meg som en dritunge :lol:

  • Like 1
Skrevet

Kanskje det? Nå er egentlig oktober fullt opp med at jeg sitter i beredskap hvisomattedersomatte det dukker opp et ettersøk... men så begynner jeg å få litt abstinenser... Og så er ikke Kongsberg i november så spennende for den dommeren var ikke overbegeistret for min mini-prinsesse :P

  • Like 2
Skrevet

Kanskje det? Nå er egentlig oktober fullt opp med at jeg sitter i beredskap hvisomattedersomatte det dukker opp et ettersøk... men så begynner jeg å få litt abstinenser... Og så er ikke Kongsberg i november så spennende for den dommeren var ikke overbegeistret for min mini-prinsesse :P

Åh, bestem deg snart a, så tinger jeg plass i bilen (om det går, han der kjemepdigre dragebarnet til søstra di blir vel kanskje også med) for de to røde popcorna! :lol:

Skrevet

Åh, bestem deg snart a, så tinger jeg plass i bilen (om det går, han der kjemepdigre dragebarnet til søstra di blir vel kanskje også med) for de to røde popcorna! :lol:

Dommere der da? Plass i bilen har jeg vel, fantastisk plass i denne avensisen veitu :P

Skrevet

Åh, bestem deg snart a, så tinger jeg plass i bilen (om det går, han der kjemepdigre dragebarnet til søstra di blir vel kanskje også med) for de to røde popcorna! :lol:

Ehhh... kom hjem i går etter jobb og kom på hvordan mini-prinsessa ser ut for tiden :lol: Kan ikke tenke meg at hun ser så veldig mye bedre ut i oktober, så mye pels gror hun nok ikke til da. Så trur jeg dropper det :P

Skrevet

Nora skal begge dagene :)

Hvem av de voksne jeg skal stille vet jeg ikke. Tror i alle fall Fredrik skal på lørdag og Jäger på søndag.

Skrevet

Ehhh... kom hjem i går etter jobb og kom på hvordan mini-prinsessa ser ut for tiden :lol: Kan ikke tenke meg at hun ser så veldig mye bedre ut i oktober, så mye pels gror hun nok ikke til da. Så trur jeg dropper det :P

Haha, det er greit! :)
Skrevet

Jeg endte visst med å melde på begge jentene, Only ligger på 2.plass på mestvinnende lista, så vi får gjøre en liten innsats nå på slutten av året og prøve å rykke litt frem.. :P

Det kan hende jeg trenger hjelp i tispeklassen hvis begge får ck..

Skrevet

Nora skal begge dagene :)

Hvem av de voksne jeg skal stille vet jeg ikke. Tror i alle fall Fredrik skal på lørdag og Jäger på søndag.

Voksne??? Jäger???? :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...