Gå til innhold
Hundesonen.no

God løpe app? Noe annet enn RunKeeper?


Red Merle
 Share

Recommended Posts

Usikker på om denne tråden hører hjemme her, så flytt den om den er feilplassert :)!

Noen som har tips til en god løpe/trenings app, som er bedre enn RunKeeper? Er ikke heelt fornøyd. Synes RunKeeper er helt på bærtur med GPS'en, så jeg får ikke nøyaktig distanse på joggeruta mi. Ikke litt nøyaktig engang. I dag påstod nemlig RunKeeper at jeg hadde jogga 1, 7 km,

når jeg egentlig har jogga 3 km (jeg vet hvor lang ruta er)... :huh:

Også bruker den hundre år på å få nett kontakt, så den begynner ikke å måle før etter den første kilometeren..Flere sin har problemer med RunKeeper, eller er det min tlf som er teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endomondo måler stort sett det samme som Runkeeper, men jeg har mye dårligere erfaringer med det ift distansemåling. Har vært ok fornøyd med Sportstracker.

Jeg har i løpet av det siste året eller så prøvd Sportstracker, Runkeeper og Endomondo på tre ulike mobiler, og har endt opp med Runkeeper. Jeg må noen ganger gå inn i ruten og fikse på den, men gps-en er like mye relatert til mobilen og din lokasjon enn appen, så det er ikke sikkert noen andre vil være bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endomondo måler stort sett det samme som Runkeeper, men jeg har mye dårligere erfaringer med det ift distansemåling. Har vært ok fornøyd med Sportstracker.

Jeg har i løpet av det siste året eller så prøvd Sportstracker, Runkeeper og Endomondo på tre ulike mobiler, og har endt opp med Runkeeper. Jeg må noen ganger gå inn i ruten og fikse på den, men gps-en er like mye relatert til mobilen og din lokasjon enn appen, så det er ikke sikkert noen andre vil være bedre.

Det er litt avhengig av appen også, jeg fikk ikke signal over hode på runkeeper, eller noen dager kunne jeg kanskje få med meg 100 m om jeg var heldig og den glimta til(sto på hele turen), endomondo hadde alltid signal(hadde på begge to), eneste litt dårlig om det var veldig dårlig vær (tungt skydekke og regn/snø etc). Det kan jo ikke ha vært pga tlf, gps en virka jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt avhengig av appen også, jeg fikk ikke signal over hode på runkeeper, eller noen dager kunne jeg kanskje få med meg 100 m om jeg var heldig og den glimta til(sto på hele turen), endomondo hadde alltid signal(hadde på begge to), eneste litt dårlig om det var veldig dårlig vær (tungt skydekke og regn/snø etc). Det kan jo ikke ha vært pga tlf, gps en virka jo.

Nei, jeg har også opplevd variasjon med de ulike telefonene, men jeg tror det påvirkes av kombinasjon app/telefon (os).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...