Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dette trenger vi sårt! Er kurset tilpasset for alle klasser, eller de som er litt mer rutinert i ringen? :)

Tror Maren legger det individuelt opp etter hver ekvipasje. Er jo bare 4 deltagere, så det blir nok mye hjelp å få, uansett nivå :) Men det vet Maren best :)

Skulle gjerne! Kom til Bergen :)

• Like 1
Skrevet

Dette trenger vi sårt! Er kurset tilpasset for alle klasser, eller de som er litt mer rutinert i ringen? :)

Vi trener en og en, så treningen tilpasses hver enkelt og er åpent for alle nivå.

Kun en plass igjen!

Skrevet

Kurset 16. september er fullt.

Jeg har fått mange henvendelser og setter opp et nytt kurs straks og endrer startinnlegget med ny annonse :) Da får jeg bare håpe datoen tilfeldigvis passer for mange!

EDIT: nytt Kurs 25. september! Se annone øverst i tråden.

Skrevet

Æsj, det er halvveis gjennom jobbturen til Sveits :( Håper du setter opp et til når dette også blir fullt, kjempenyttig tema!

Skrevet

Utfordringen er at det blir veldig tidlig mørkt fremover og at været blir veldig ustabilt i oktober/november. Om jeg finner et fint sted så kan det muligens bli flere temakurs, av ulike slag :)

Skrevet

Utfordringen er at det blir veldig tidlig mørkt fremover og at været blir veldig ustabilt i oktober/november. Om jeg finner et fint sted så kan det muligens bli flere temakurs, av ulike slag :)

Etter 16. (og før 20.) da? :whistle:
  • Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...