Carina Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Utenom kelpie, så tenker jeg jaktlabbe Mulig pga. det var det du hadde når jeg møtte deg første gang Uansett så må det være en aktiv krabat Marthe er av en eller annen grunn litt border collie for meg. Mulig pga Tassa og Gobben. 1 Siter
Strøssel Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Carina : jeg trodde du hadde norsk elghund eller border collie jeg Siter
Heidihj Skrevet 17. September 2013 Rapporter Skrevet 17. September 2013 Carina : jeg trodde du hadde norsk elghund eller border collie jeg Berner sennen! aner ikke hvorfor, tanken slo meg bare Siter
Guest Michellus Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Åhh jeg vet ikke jeg Heidihj.. Er utrolig farget av at du har mutte og at det er det jeg tenker når jeg ser deg, men for å ikke bli for kjedelig så sier jeg grønlandshund Siter
Gjest Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Åhh jeg vet ikke jeg Heidihj.. Er utrolig farget av at du har mutte og at det er det jeg tenker når jeg ser deg, men for å ikke bli for kjedelig så sier jeg grønlandshund Schafer. Av en eller annen grunn ser jeg for meg deg med det. Siter
Guest Yellow Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Aner ikke hva du har, men så for meg sort Labrador. Siter
roxie88 Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Aner ikke hva du har, men så for meg sort Labrador. Vet ikke hvorfor men jeg tenker dalmatiner! Siter
Guest Michellus Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 Schafer. Av en eller annen grunn ser jeg for meg deg med det. Og det kjenner jeg gjør absolutt ingenting! Siklenivået er høyt på en tysker etterhvert! Vet ikke hvorfor men jeg tenker dalmatiner! Og igjen, farget av det at du har krøllehunder så ser jeg for meg deg med noe.. Krøllete. En sassy liten mellompuddel kanskje? Siter
LinL Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Og det kjenner jeg gjør absolutt ingenting! Siklenivået er høyt på en tysker etterhvert! Og igjen, farget av det at du har krøllehunder så ser jeg for meg deg med noe.. Krøllete. En sassy liten mellompuddel kanskje? Jeg ser for meg deg med en gronnis/malle, altså korthåra gronnis. Bare fordi de ser dødsfine ut, og ville sett bra ut ved siden av Angus! Siter
Guest Michellus Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Jeg ser for meg deg med en gronnis/malle, altså korthåra gronnis. Bare fordi de ser dødsfine ut, og ville sett bra ut ved siden av Angus! LIKER! Og det er akkurat det jeg ser for meg deg med Siter
Carina Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Carina : jeg trodde du hadde norsk elghund eller border collie jeg Elghund faktisk. Siter
SiriEveline Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Elghund faktisk. Du må få deg en pointer maskot Men sånn egentlig kunne jeg sett deg med en svart mudi. Siter
MegaMarie Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Shiba Chihuaha Mest fordi jeg kjenner en Elisabet som har en chihuahua Siter
Annik Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 JRT. Jeg kjenner to som heter Marie, begge har JRT Siter
Marthe Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Marthe er av en eller annen grunn litt border collie for meg. Mulig pga Tassa og Gobben. Du skulle jo hatt en border eller en aussie også Det kommer nok flere border collier hos meg 1 Siter
Kaja Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Hmm en tøff gjeterhund hvertfall, så om kanskje hollender! (Marte) Siter
Artemis Skrevet 22. September 2013 Rapporter Skrevet 22. September 2013 Kaja: jack russell terrier Vet ikke helt hvorfor. 1 Siter
Ia Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Kaja: jack russell terrier Vet ikke helt hvorfor. Beagle, av en eller annen grunn Siter
tm100021 Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Beagle, av en eller annen grunn Hvit Dvergpuddel 1 Siter
Artemis Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Hmm, i følge denne tråden skal jeg ha irsk ulvehund, grand danois eller beagle. Interessant! Siter
Guest lijenta Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Hmm, i følge denne tråden skal jeg ha irsk ulvehund, grand danois eller beagle. Interessant! Onkel tenker på han hver gang jeg ser avartaret ditt Siter
Tøfflus Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Kaja: jack russell terrier Vet ikke helt hvorfor. Liten og hissig, men veldig søt? 1 Siter
Gjest Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Uten å vite noe særlig om deg som bruker, tenker jeg irsk setter med en gang jeg ser avataren og brukernavnet ditt, Tøfflus Siter
Papillon Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Uten å vite noe særlig om deg som bruker, tenker jeg irsk setter med en gang jeg ser avataren og brukernavnet ditt, Tøfflus Og jeg tenker alltid at du har dansk/svensk gårdshund, av en eller annen grunn Siter
Recommended Posts