Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagine That Absolute Entertainer

Recommended Posts

Skrevet

Ja - er vel kanskje på tide å lage min egen tråd? *smiler bredt*

Ukene går fantastisk fort, og det er idag 4 uker siden min herlige valp ble født den 20. juli! 4 uker! Om "kun" 4 uker og 6 dager henter jeg godgutten som har fått navnet Ludvig. Ludvig har jeg ventet på i mange år, og endelig er tiden snart inne! Herligheten skal deleies med oppdretter Synnøve og vi har begge store mål innen avl og utstilling for denne gutten. I tillegg skal han når kroppen er klar for det bestige alle de syv fjell i Bergen og være med på både skogsovernattinger, fjellturer på Trysil og svenskehygge på hytta. Som den ekte bergenseren han er skal han så klart bo i Bergen by, men oppleve både hovedstaden og det store utland med jevne mellomrom. Går alt etter planen går turen til World Dog Show i Helsinki 2014 og ihvertfall èn stor utstilling i söta bror.

Mor er Pugbully Dixie Chick "Lotta" og far er NORD LV UCH Tangetoppen's Kilkenny "Hector", begge fantastiske hunder i mine øyne.

Skrevet

Jeg ble forvirret og trodde Synnøve tullet med at hun skulle hente valpen som er hjemme hos seg selv :lol:

Velkommen hit og gratulerer med en etterlengtet valp :D Det blir spennende å følge med på dere fremover!

• Like 1
Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Hehe, er nok hos meg han skal bo, men han er jo også Synnøve sin ^^,

Jeg tror jeg ble forvirret av bildet i avataren din. Jeg tror jeg har trodd at Synnøve har hatt det som bildet før, så registrerte jeg ikke at det var et annet nick :P Jeg visste jo egentlig at han skulle bo et annet sted, men det kunne være Synnøve ble så forelsket at hun ikke klarte å la han reise fra henne! :aww: Det er jo fult mulig så søt som han er :wub:

Skrevet

Hehe, tror Synnøve er glad det blir deleie på hannen og fôr på ene tispen. Vakre godklumper!

Blir nok kvalmt mange bilder her inne når jeg henter han ^^

Skrevet

Synnøve er treg, så her kommer flere bilder stjelt fra Synnøve :innocent:

Godgutten min :wub:

Flink å stå har han også blitt!

Er det rart jeg er forelsket? :D

Ludvig, tispe2 og tispe1

Boris, Ludvig og pappa Hector :heart:

Ludvig til venstre og jentene til høyre

Skrevet

Hahah, du er en racer på å stjele bilder. Jeg får legge ut ett til og med du ikke har sett da! ;)

1077899_10153129191615161_398418583_n.jp

Også må vi jo ha sovebilde av lille gullet :wub:

1083864_10153112599640161_1251751365_o.j

Ludvigen tar livet med ro, mens jentene prøver rømme ;)

Skrevet

Sånn er det når man er treg Synnøve! De har jo vært på fjesboka i mange timer uten at våre kjære sonere har fått sett dem ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå er det bare 3 uker igjen til jeg henter lille godgutten min Ludvig :wub:

Utstyr er på plass. Mat er på plass. Godbiter er såklart handlet inn. Godgutten har en hau med leker. Tørkeruller og spray står klart på hylla. Nå mangler bare Ludvig :blissysmile: