Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Ja - er vel kanskje på tide å lage min egen tråd? *smiler bredt* Ukene går fantastisk fort, og det er idag 4 uker siden min herlige valp ble født den 20. juli! 4 uker! Om "kun" 4 uker og 6 dager henter jeg godgutten som har fått navnet Ludvig. Ludvig har jeg ventet på i mange år, og endelig er tiden snart inne! Herligheten skal deleies med oppdretter Synnøve og vi har begge store mål innen avl og utstilling for denne gutten. I tillegg skal han når kroppen er klar for det bestige alle de syv fjell i Bergen og være med på både skogsovernattinger, fjellturer på Trysil og svenskehygge på hytta. Som den ekte bergenseren han er skal han så klart bo i Bergen by, men oppleve både hovedstaden og det store utland med jevne mellomrom. Går alt etter planen går turen til World Dog Show i Helsinki 2014 og ihvertfall èn stor utstilling i söta bror. Mor er Pugbully Dixie Chick "Lotta" og far er NORD LV UCH Tangetoppen's Kilkenny "Hector", begge fantastiske hunder i mine øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Søting Moro at en av valpene blir på sonen da!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Er opprinnelig Caniser, men sonen er jo ufattelig mye bedre! Blir mye å se av oss her i framtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Er opprinnelig Caniser, men sonen er jo ufattelig mye bedre! Blir mye å se av oss her i framtiden! Selvsagt! Velkommen hit! Sonen er en trivelig plass :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Gratulerer med en liten søtnos og velkommen til hundesonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Herlig lite nurk! Gratulerer som vordende valpemamma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Skal fikse nye bilder av knubbisen idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Det liker vi, Synnøve! Alle bildene er copiright Synnøve Rosvold btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Tror jeg må gi han ett lite bad først da.... Han er for øyeblikket dekket i karbonadekjøttdeig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Jeg ble forvirret og trodde Synnøve tullet med at hun skulle hente valpen som er hjemme hos seg selv Velkommen hit og gratulerer med en etterlengtet valp Det blir spennende å følge med på dere fremover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Så gøy at det blir en sonenhund! Fin liten Ludvig det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Velkommen til sonen og gratulerer med Ludvig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Velkommen hit, og så flott at vi får følge med videre på lille pelsball! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Tusen takk alle sammen! Hehe, er nok hos meg han skal bo, men han er jo også Synnøve sin ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Tusen takk alle sammen! Hehe, er nok hos meg han skal bo, men han er jo også Synnøve sin ^^, Jeg tror jeg ble forvirret av bildet i avataren din. Jeg tror jeg har trodd at Synnøve har hatt det som bildet før, så registrerte jeg ikke at det var et annet nick Jeg visste jo egentlig at han skulle bo et annet sted, men det kunne være Synnøve ble så forelsket at hun ikke klarte å la han reise fra henne! Det er jo fult mulig så søt som han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Gratulerer! Og velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Hehe, tror Synnøve er glad det blir deleie på hannen og fôr på ene tispen. Vakre godklumper! Blir nok kvalmt mange bilder her inne når jeg henter han ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Synnøve er treg, så her kommer flere bilder stjelt fra Synnøve Godgutten min Flink å stå har han også blitt! Er det rart jeg er forelsket? Ludvig, tispe2 og tispe1 Boris, Ludvig og pappa Hector Ludvig til venstre og jentene til høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Hahah, du er en racer på å stjele bilder. Jeg får legge ut ett til og med du ikke har sett da! Også må vi jo ha sovebilde av lille gullet Ludvigen tar livet med ro, mens jentene prøver rømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Sånn er det når man er treg Synnøve! De har jo vært på fjesboka i mange timer uten at våre kjære sonere har fått sett dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Også må vi jo ha sovebilde av lille gullet Ludvigen tar livet med ro, mens jentene prøver rømme Valper For et sovetryne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Sjekker ut verden ute for første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Kan godt si at jeg er glad jeg får kjøpe denne lille godklumpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Nå er det bare 3 uker igjen til jeg henter lille godgutten min Ludvig Utstyr er på plass. Mat er på plass. Godbiter er såklart handlet inn. Godgutten har en hau med leker. Tørkeruller og spray står klart på hylla. Nå mangler bare Ludvig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts