Spazmo Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Hihi, jaaa! Et ordentlig bøllefrø er nødt til å gå med hettegenser skjønner du. Sånn at han ser enda mer rampete ut. Hapzen: Ja, det blir en del spørsmål fra folk, ikke mange som har sett en slik en før. Og så kvepper mange til når de våger seg til å klappe litt på han, haha. Har bare truffet på et par stykker sålangt som har visst hvilken rase han er. I begynnelsen lurte de fleste på om det var en "sånn derre nakenhund fra kina" og fikk hakeslepp når de skjønte hvor ung han var og hvor mye større han kom til å bli Kommer lett i snakk med folk på bussen og lignende iallefall, han er jo den perfekte blandingen av kjemperar og kjempesøt! AnnChristin: Han er standard, den største typen. Så han kommer nok til å vokse opp til å bli rundt 50-60 cm høy og ligger på over tjue kilo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Så fine bilder av han! Gleder meg til å treffe han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Takk! Det var kjempeartig å hilse på dere! Vi var og hilste på liten Husky/Rottweiler/Sharpei bebis i går. De kom kjempegodt overrens og hang sammen som erteris både ute på marken og inne i huset. De virket nesten lei seg da det var på tide å si farvel og vende snuten hjemover igjen To spretne valper på fanget er ikke bare-bare skal jeg si dere. Heldigvis passer Luna på at de små ikke tar helt av. Luna er seriøst den stødigste flotteste hunden noensinne! Åh, han er så fin. Selv om han er komplett umulig til tider. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Hælleeee! Jeg har aldri engang hørt om rasen, så vanvittig rar-søt! gleder meg til å følge videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Det var nok en bedre match enn Tidi og Malgus Kjempe fine bilder igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Takk Marie! Pjokken begynner å bli stor gutt nå, så følte det var på tide med noen nye bilder! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Han er så utrolig stilig! Har du planer om å stille han noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Takk for det! Blir en utstilling på våren igjen, når det er tid for utstilling i Bergen igjen. Usikker på om jeg vil handle han selv eller ikke, jeg har jo null peiling på slikt. Oppdretter tar seg iallefall turen nedover da, tenker jeg lar henne ordne med det. Prøver iallefall å lære han å stå nå, slik at han er litt forberedt. Kan jo være jeg blir bitt av utstillingsbasillen da, vet jo aldri! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Fine gutten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Jeg er veldig enig! (når han er snill gutt vel og merke, han er et monster å ha med å gjøre hjemme for tiden, hahaha) Slenger ut litt bilder til jeg! Vi var i skogen isted mellom regnbygene, klarte å ta litt flere fine bilder av han. Han begynner å få litt mer ro i ræven etterhvert, noe som gjør det en smule lettere å fange øyeblikkene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Haha, for noen herlige ører! Og jammen har valpeskrukkene retta seg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Ja, de ørene der lever sitt eget liv. Burde kanskje ha teipet dem for evigheter siden, men jeg har ikke orket å stresse med det. Håper selvfølgelig de popper ordentlig opp av seg selv, men ender det med hengeører så ender det med hengeører. Huden begynner sånn ca. å passe nå ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Kul hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Han er fin altså!! hvor gammel er han nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Kjempesøt! Jeg var på kurs med en stor naken-meksikaner (hehe) i helgen, kjempefin var han. Og så så myyyk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 6. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Oj, lenge siden jeg har vært innom her nå. På tide med en liten oppdatering! Malgus har blitt 9 måneder gammel nå, og fortsatt full i adhd. Men begynner å se lyset i enden av tunnelen! Bilderas: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Så fin han er!! Digger slike hunder, de er bare så kule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. April 2014 Rapporter Share Skrevet 6. April 2014 Kjekkas.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Hørte min lille lekte masse med din lille i dag! Khal koste seg masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Flere bilder, takk Hvordan er gemyttet på disse? Jakt, vokt? Synes de er skikkelig fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts