Bellare Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Denna har eg ikkje sett før no! Veit kvar godsakene skal bestillast frå neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 For de som skal på Letohallen i romjulen så har vi stand der :-D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 9ro1.jpg9ro4.jpgdra.jpg Falt visst i smak for småttisene og denna her. Å helledussan! Tror jeg må ha en heeler! :wub: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Har dere flere typer hundesnacks enn de 6 typene som ligger på nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Har dere flere typer hundesnacks enn de 6 typene som ligger på nettbutikken? Vi har nettop tatt inn sener på 70 cm som vi tenkte å selge på stand (de er litt upraktiske til å sende i post iallefall). Utover det så har vi ikke noe annet inne. Men vi tar inn om flere ønsker en ting (som f.ex lammeknoke som ble ønsket her). Om du vil ha mye så kan vi også ta inn esker til deg (noe nirm gjorde når han ville ha flere esker med ører osv). Du kan se utvalget fra Morene/Pro Pet her. Er det andre ting folk ønsker må man bare si ifra. F.ex jobber jeg med å få inn Gappay baller til @Margrete Men for å svare ditt orginale spørsmål så ja, vi har de 6 + sener på 70 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Vi har nettop tatt inn sener på 70 cm som vi tenkte å selge på stand (de er litt upraktiske til å sende i post iallefall). Utover det så har vi ikke noe annet inne. Men vi tar inn om flere ønsker en ting (som f.ex lammeknoke som ble ønsket her). Om du vil ha mye så kan vi også ta inn esker til deg (noe nirm gjorde når han ville ha flere esker med ører osv). Du kan se utvalget fra Morene/Pro Pet her. Er det andre ting folk ønsker må man bare si ifra. F.ex jobber jeg med å få inn Gappay baller til @Margrete Men for å svare ditt orginale spørsmål så ja, vi har de 6 + sener på 70 cm. Da har vi testet senen. Dvs jeg klippet den i 4 med hagesaksen, og kunne nok delt den helt ned i 5 og fortsatt hatt noen gode biter på str med oksetiss som selges Litt seigere enn annet, så slukeren min Talli måtta faktisk bruke litt krefter og energi. Blaze var kommet 1/3 på sin innen Talli var ferdig, men mot normalt så har ikke Blaze begynnt en gang før Talli er ferdig. Så de blir spart til Talli også får Blaze andre typer. Så seig og fin til en som innhalerer og tygger som en hyene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Da har vi testet senen. Dvs jeg klippet den i 4 med hagesaksen, og kunne nok delt den helt ned i 5 og fortsatt hatt noen gode biter på str med oksetiss som selges Litt seigere enn annet, så slukeren min Talli måtta faktisk bruke litt krefter og energi. Blaze var kommet 1/3 på sin innen Talli var ferdig, men mot normalt så har ikke Blaze begynnt en gang før Talli er ferdig. Så de blir spart til Talli også får Blaze andre typer. Så seig og fin til en som innhalerer og tygger som en hyene. Høres perfekt ut for Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 @ Så det var spurt om tidligere også, men får dere noe med litt mer spennende pels? Kanin som foreslått feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 @ Så det var spurt om tidligere også, men får dere noe med litt mer spennende pels? Kanin som foreslått feks? kanin, og ku er på vei i posten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 kanin, og ku er på vei i posten Med ball? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Med ball? neei,alle de er uten. Eneste jeg kan få tak i med ball er kanin uten bungee. Er det aktuelt si ifra så kan jeg skaffe noen Kan undersøke om jeg kan få han i canada til å lage på bestilling eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Å helledussan! Tror jeg må ha en heeler! :wub: Hannen er fortsatt for salg Hvilket skinn er de med strikk på laget av? Og hvem farger er de i? Kunne tenkt meg rosa. Og kommer dere til å ha sener og annet snacks på standen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Hva er bungee? Vi kommer til å kjøpe en eller annen kaninleke på romjulsutstillingen, dersom dere fremdeles har. Kanskje en sånn med ball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Hva er bungee? Vi kommer til å kjøpe en eller annen kaninleke på romjulsutstillingen, dersom dere fremdeles har. Kanskje en sånn med ball. Bungee er strikk Altså slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Nye leker blir fotografert nå og lagt i nettbutikken straks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Da vil jeg ha reinsdyr. Eller bjørn. Jeg har bullehund. Lager de i hundeskinn, AnetteH? Forøvrig har jeg fått tak i et par leker med Vaskebjørn de lages nå og kommer fra Canada om en ukes tid. Idag kom kanin tug, kanin med strikktau, amerikansk fotball på tau, sheep med bungee til mindre hunder, og fake sheep til mindre hunder. Bilder kommer snaaart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 @ takk for svar. Hvor mange sener må man kjøpe om gangen? Skal tenke litt på om jeg tar sjansen på å bestille hele esker , har bare to hunder som kan være veldig kresne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 @ takk for svar. Hvor mange sener må man kjøpe om gangen? Skal tenke litt på om jeg tar sjansen på å bestille hele esker , har bare to hunder som kan være veldig kresne. Du kan jo kjøpe en (jeg leverer jo i Oslo ) også se om de liker, vil du eventuelt ha store kvanta på ting så ta kontakt så lager vi tilbud med litt rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Varene er nå tilgjengelig i nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Jeg vet jeg holdt av den her i svart, men kan jeg heller holde av denne, med blått håndtak og svart sånn ting, hvis den er i fleece? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Jeg vet jeg holdt av den her i svart, men kan jeg heller holde av denne, med blått håndtak og svart sånn ting, hvis den er i fleece? Den er med sau :-) fleece er de i blå og rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Får ikke editere pga mobil, men fleece i den leken kommer med blå eller rosa sebra, bilde er i nettbutikken :-) Hvit og sort er med sau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Kan jeg bestille en boks småbein og noen struper og få det når jeg får t-skjortene? T-skjortene er betalt, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Får ikke editere pga mobil, men fleece i den leken kommer med blå eller rosa sebra, bilde er i nettbutikken :-) Hvit og sort er med sau. Åja, men daså. Litt rart spørsmål, men lukter den sau? Og hva er egentlig forskjellen mellom den med sau og den med fleece? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts