borderen Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 EDIT: Jenny er fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Du får bytte nick her på sonen da Så blir du enda mer vant til navnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jenny syntes jeg også var fint. Det tar både med seg det moderne og det gamle og lyder bra i utlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg syntes Hilda er ganske kult. Nå er vel du litt for ung til å ha sett noe særlig på Sabrina the teenage witch, men hun tante Hilda der er jo ganske festlig Ellers så syntes jeg Unn er ett fint jentenavn, som fungerer både her og der. Dessuten er det en del av det navnet du alt har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jenny er kjempefint på norsk også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts