Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Køber's hundefòr?


SandraNH
 Share

Recommended Posts

Et medlem av den lokale hundeklubben jeg går på er forhandler av Køber's hundefor. Kom i prat med henne angående foret, og nå er jeg jo selvfølgelig overbevist - og skal prøve meg på en 10kg sekk med valpefor. Fikk smaksprøver på forrige trening, og aldri før har Nuka reinslikket skålen som hun gjor når hun fikk smake på dette foret. Så lurer bare på om noen har noen erfaringer å dele angående dette foret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vist være bra for pels, samt være veldig sunt.. Min hund har ingen problemer med verken helse eller pels, men ble på en måte overbevist om at Købers var bedre en RC.. Jaja, får prøve en sekk med Købers valpefor, og hvis jeg ikke liker det - så kjøper jeg ikke flere :) .... og skal sjekke at det ikke er larver oppi :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle selgere sier selvfølgelig at DEMS fôr er best, er ikke det jeg ville gått etter, men innholdet som står på pakken og købers inneholder mye korn.

Helt ærlig så har jeg hørt såpass mye negativt om det merket at jeg ville ikke prøvd det, iallefall ikke til en valp i vekst, men det er mine personlige tanker... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hørtes jo ikje så bra ut da.. Det dem sier er jo at pelsen skal bli kjempefin og tykk, samt at foret inneholder 10-30 ganger mer kjøtt enn i vanlig for.. Hvilket for er dere fornøyd med da? Min valp får pr dags dato RC Medium Junior, et fòr som går ned - etterhvert. Hun hiver seg ikke etter matskålen for å si det sånn.. Hadde vært godt med et for som hunden spiser med det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har råfora siden min var 5-6 mnd, hovedsakelig vom og hundenmat nr 25, og varierer med andre kjøttstykker etter hva vi kommer over på salg i butikken (ribbe, fisk, kylling etc. Hele kjøttstykker med bein om mulig :) ).

Før den tid gikk han på rc puppy medium, og fungerte forsåvidt greit på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det i to omganger pga svært pågående selger….

Prøvde det hver gang på 4 ulike hunder.

Alle ble dårlige av det, diare og oppkast, og ingen likte det. Så til slutt bare lå det i skålen og bikkjene foretrakk å gå sultne. Forståelig nok.

Aldri mer. Drittfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor så selger de ikke V&H, da må jeg sikkert kjøre 2 timer til byen for å få tak i.. litt tungvindt :/ + at jeg ikke har fryseplass :/

Det er ei på Finnsnes som forhandler V&H om du vil teste det Blir et stykke å kjøre,men om du er der avogtil så går det kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei på Finnsnes som forhandler V&H om du vil teste det Blir et stykke å kjøre,men om du er der avogtil så går det kanskje.

Takk for info :) Foreløbig har jeg ikke fryseplass heller (bare sånn liten fryser under kjøleskap)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...