Rocket Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Stjeler litt bilder, da Courtborne Sirius Black Foto: Kristin Hoff Sirius er bare nyyyyydelig! Fulgte det kullet fra dag 1, Sirius var definitivt favoritten, elsker fargen hans! Siter
Tavi Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Noen diversehunder som jeg har sett på og siklet på på deviantart. Border collie Etna Shetland Sheepdog 4 Siter
Rocket Skrevet 24. August 2013 Rapporter Skrevet 24. August 2013 Courtborne Don't Be Cruel. En av whippetene som gjorde at jeg fikk øynene opp for rasen! *sukk* Så vakker Twyborn Big Ben, Enda en nydelig Whippet 2 Siter
soelvd Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Wow! Akkurat slik en golden skal se ut, jo! Helt enig, akkurat sånn skal de være Siter
maysofie Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Eierne til en av Keos kullsøster har en aussie jeg er trollbundet av! De holder til i Tyskland, så vet ikke hvor Kellox kommer fra, men så herlig skapning.To siste bildene inkluderer også kullsøster Mace 3 Siter
SunsetYang Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Her er de to nydeligste hundene jeg vet (/visste) av:) det første bildet er av min første hund, Bella, en blanding av labrador, jämthund og setter av noe slag. Verdens snilleste hund, hun ble ganske nøyaktig ti år før hun måtte avlives pga plutselige blødninger fra hjertet:'(Det andre er av min nye BC valp, Yang, som snart fyller 6 måneder <3 livet er ikke det samme uten hunder i hverdagen!Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2 Siter
Rocket Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Scott er en av de vakreste blandingene jeg noen gang har møtt. Både i kropp og gemytt. Border Collie x Tysk Jakterrier Møtte også en flott Lapphund sak i hundeskogen en gang! 9 Siter
Stine Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Bodil er den vakreste hunden jeg har sett, noen ganger tok hun rett og slett pusten fra meg! 9 Siter
Ane Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Alaska husky tispe 2-3mnd {style_image_url}/attachicon.gif 18_365380890.jpg {style_image_url}/attachicon.gif 18_858282111.jpg Er en av de Zelda? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Snoffe Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Er en av de Zelda? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, begge er av henne Litt av grunnen til at jeg falt for henne Siter
Gjest Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 En dag skal jeg ha en sort whippet... Kilde: http://barkingboo.wordpress.com/tag/whippet/ Staffeblikk Kilde: http://www.wallsave.com/wallpaper/1024x768/pitbull-terrier-staffordshire-bull-dog-free-women-gallery-124057.html Siter
Guest bikkje1 Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Hunden til bestemor. Finere dachs finnes ikke. Siter
bea Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Må være den lekre pappan til Eple Nordisk (N S DK) INT - Champion Dk vinner 2013 Dilina Royal Arturo Toscanini, Artur Jeg bare viste at jeg måtte ha valp etter han.. Eple er fra hans første kull (før han hadde noen titler) 3 Siter
SiriEveline Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Okeida, siden det var juks å legge ut bilde av sine egne hunder, så får jeg legge ut bilde av den jeg synes er den tredje fineste hunden, da... Han stilige karen her: Han heter Aridegocrat´s Strix og er en virkelig flott hund. Han er (etter min mening) slående vakker (selv om han har en litt elegant hals til å være gårdshund) og er sånn en vaker hund inni også. Snill og god og litt barsk Bildet er stålet fra Kennel Lille-Lo. En annen hund jeg synes er fryktelig pen er han her: Han heter Tino (aner ikke stamtavlenavn eller noe som helst) og er gordonsetteren til tanten og onkelen min. Han begynner å nærme seg 10 år nå, men leker som en valp og er skikkelig skikkelig god til å trekke på ski. Og så er han en ordentlig god hund selv om han ikke kan fordra andre hannhunder For en vakker gordon!! *gisp* Podenco ibicenco, disse er ukjente men akk så vakre: Hentet fra http://www.dog-breeds.net/ibizan_hounds_paradise.htm 6 Siter
MiO Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Jeg har alltid, helt siden jeg var lite barn, hatt en "soft spot" i hjertet for merle-hunder. Og jeg synes naturligvis min egen blue merle tispe av rasen shetland sheepdog er av de aller fineste ! Kunne tenkt meg en blue merle tispe til, men mannen sier nei til hund nr 3 i hus.... det holder med 2, sier han bestemt.*sukk* Dette bildet av henne er gammelt. Fant dessverre ikke noe i "helfigur". Tror hun var rundt et år på bildet (nå er hun snart 3). En av de vakreste hundene jeg vet om: Fant også mange vakre, fremmede og ukjente hunder på nett når jeg søkte på "Merle dogs", blant annet denne lekre voffsen som ser ut til å være en blanding av ukjent opphav. Får en følelse av at det kan være merle Grand Danois i den. Eller...en Catahoula? Jeg liker red merle nesten like godt som blue merle, og ønsket at jeg kunne hatt en hund med den fargen også. Red merle er bare så sinnsykt nydelig! En liten dachs med red merle hadde vært noe! Fant denne lille red merle dachsen på nett: 4 Siter
bea Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Kunne virkelig tenkt meg en Merle Kleinspitz. En farge som nok er kommet for å bli men ikke godkjent i FCI..enda. Men lovlig i andre organisasjoner.. bla i USA 1 Siter
Annegru Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 For en vakker gordon! *gisp* Han er altså så flott! Jeg kan bare sitte og stirre på ham i en evighet og er helt betatt av ham. Nå har han fått en "lillebror", Lucas, som også har potensiale til å bli en veldig vakker hund 2 Siter
MissHeike Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Siden jeg ikke kjenner eier og ikke vet om hun godtar å dele bilder legger jeg bare en link til bloggen hennes istedet. Men hannhunden hennes Zito eller Vildsilkes Garfield er en golden som jeg virkelig kunne tenke meg, synd de ikke har hatt kull på han så det hadde passet for meg http://goldenzero.wordpress.com/page/2/ Siter
bernertryne Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Scott er en av de vakreste blandingene jeg noen gang har møtt. Både i kropp og gemytt. Border Collie x Tysk Jakterrier Han var drøyt pen! husky/podenco catahoula/schäfer-blanding Hunter Sir Cisarro, blanding schäfscollie Alapaha Connection's Cricket (alapaha bulldog) pit bull Solo Kanadisk mysterie-corgi Fotografen aner ikke hva den er ): Čino, lapsk vallhund/aussie 3 Siter
maysofie Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Tusen takk til den som endret trådnavnet 2 Siter
Recommended Posts