Vulpes Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Min tante og bestemor bor i Kvalsund, så der har jeg vært ofte. Er fra Finnmark jeg egentlig! Og joda, vi har masse trær!! bare ikke i hammerfest eller på vidda.. I Alta (hvor jeg vokste opp) er det f.eks masse masse skog Trærne blir riktignok ikke like svære som lenger sør, men de blir da til trær. Koselig å få se mange flotte bilder fra en søt lita bygd! (men hvordan du klarer å bo der, aner jeg ikke) ;P 2 Siter
LinL Skrevet 20. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Nydelige bilder! Finmark er fantastisk, men jeg kunne aldri bodd der. Har vært der noen ganger da min samboer er derfra, og jeg savner trærne noe voldsomt. Jeg må ha skog! Hvor i Finmark er det du bor? Kvalsund ved Hammerfest.Min tante og bestemor bor i Kvalsund, så der har jeg vært ofte. Er fra Finnmark jeg egentlig! Og joda, vi har masse trær! bare ikke i hammerfest eller på vidda.. I Alta (hvor jeg vokste opp) er det f.eks masse masse skog Trærne blir riktignok ikke like svære som lenger sør, men de blir da til trær. Koselig å få se mange flotte bilder fra en søt lita bygd! (men hvordan du klarer å bo der, aner jeg ikke) ;P Haha, jeg heller vet ikke helt hvordan jeg klarer å bo her, men det går no rundt på et vis hihi. Blir nok bare ett år til tenker jeg. Er jo flott å være her, sånn i perioder Siter
LØJ Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 WOW! Flotte naturbilder. Ser ut som en knall tur det der, med verdens besteturkamerat 1 Siter
monica_n Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 Åå, var en kjøretur til hammerfest i går, elsket havtåken! Fine bilder 1 Siter
LinL Skrevet 21. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 WOW! Flotte naturbilder. Ser ut som en knall tur det der, med verdens besteturkamerat Ja, det er så flott natur her at det nesten ikke har noe å si at det er tatt med iphone! Turkameraten er det ikkeno å si på, han elsker å komme opp i høyden. Står ofte slik som på det ene bildet, bare speider utover 1 Siter
LinL Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2014 Er i Tana gjennom jobb, rotta er selvfølgelig med, fant en kjempe fin plass rett ved hotellet, så rotta har fått gå løs 1 time i dag. Måtte vasse i Tanaelva utpå en stor sand og stein"bank" eller hva man kaller det Der var vi helt alene, med litt folk rundt på andre siden av elven. Noen litt kjedelige bilder av et fint område Her er sand/stein "banken" Eller, halvparten av den Vi har kost oss i kveld iallefall 3 Siter
Trixi Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Skrevet 30. Juli 2014 Flotte bilder. Er fantastisk natur her oppe. Vi har hytte i Kvalsund og tilbringer mye tid der 1 Siter
LinL Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Så morsomt at det faktisk er to soniser som kjenner til Kvalsund såpass godt Verden er så liten altså! Det er bare jeg som har rotte her (Aro altså ) Så hvis dere er her og ser meg så MÅ dere si hei og introdusere dere med sonis navn Siter
Trixi Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jeg er i Kvalsund akkurat nå, på hytta Men ikke midt inne i bygda, vi har hytte utenfor i et hyttefelt :-) 1 Siter
LinL Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Jøss Blir nysgjerrig jo, er det i dalen kanskje? Siter
LinL Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Joda, trives da sånn tålelig Trives når jeg er på tur i alle fall (og på jobb da!) Blir ikke her så alt for lenge kjenner jeg. Er jo ikkeno folk her Siter
Gjest Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Tana er veldig spesielt geologisk sett, tenker meg dit en tur en dag ja! Keep the pics coming! Siter
LinL Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Fin rotte i solnedgang! Enig Han er ganske sjarmerende med de søte ørene sine Tana er veldig spesielt geologisk sett, tenker meg dit en tur en dag ja! Keep the pics coming! Det vet jeg ingen ting om lol. Men morsomt å kjøre over Ifjordfjellet (glemte å ta bilder.....), der er det jo lilla stein, masse lilla stein! Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Har lyst til å flytte nordover igjen jeg. Sånne bilder hjelper jo ikke akkurat på det Siter
Pim Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Har lyst til å flytte nordover igjen jeg. Sånne bilder hjelper jo ikke akkurat på det @LinL, du må slutte å legge ut sånne bilder 1 Siter
LinL Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Hihi, nyter det mens jeg kan Siter
LinL Skrevet 3. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2014 Vært på tur i dag, litt ymse bilder Eller, masse ymse bilder. Har gjort de små- skjønner ikke helt hvorfor noen ble små og noen er så svære Her er scooteren parkert for sommeren…. Sitter og venter.. Nussirvann Vært på tur i 4 timer i dag, så bare 2 stk- rotta fulgte de med øya leeeeeenge... Glaaaner 5 Siter
LinL Skrevet 3. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2014 Her kommer noen fler. Håper disse har levelig størrelse Janei, ser at noen fortsatt nekter… GAAH 3 Siter
Heidihj Skrevet 3. August 2014 Rapporter Skrevet 3. August 2014 Flotte bilder og nydelig natur! Siter
LinL Skrevet 3. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2014 Rottelusa skulle posere litt.. Veeel, var litt for mye fluer til det Siter
Gjest Skrevet 3. August 2014 Rapporter Skrevet 3. August 2014 Rottelusa skulle posere litt.. Veeel, var litt for mye fluer til det LOL! Er det svartfloga eller klegg? Er i Troms nå og det er så deilig fluefritt! Siter
LinL Skrevet 3. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2014 LOL! Er det svartfloga eller klegg? Er i Troms nå og det er så deilig fluefritt! Var ikke klegg, bare disse stygge fjell fluene (aner ikke hva det er, men de ser ut som fluer og er sykt plagsomme). Gusj de er så ekle!! Ikke engang vinden tar de liksom!!!!!!!! Siter
Gjest Skrevet 4. August 2014 Rapporter Skrevet 4. August 2014 Var ikke klegg, bare disse stygge fjell fluene (aner ikke hva det er, men de ser ut som fluer og er sykt plagsomme). Gusj de er så ekle! Ikke engang vinden tar de liksom!!!! Svartfloga altså artige småjævler.... urk. Siter
LØJ Skrevet 5. August 2014 Rapporter Skrevet 5. August 2014 Herreminhatt...få bli med på tur en dag a..? Mosegrønn av misunnelse! 1 Siter
Recommended Posts