Mud Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen 44 supersøt jo! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Sånn, tilbake til orginalplanene! Zagaday og Sorva er parret igjen, og denne gang virker Sorva veldig drektig Termin blir vel rundt 22 april, så sent i september kommer det kanskje noen nye gærninger hit fra Juniaten Mams Sorva (amerikaner fra jaktkennel) Paps Zagaday (russer) 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Sånn, tilbake til orginalplanene! Zagaday og Sorva er parret igjen, og denne gang virker Sorva veldig drektig Termin blir vel rundt 22 april, så sent i september kommer det kanskje noen nye gærninger hit fra Juniaten 426874_138476452941404_1639862633_n.jpg Mams Sorva (amerikaner fra jaktkennel) 1518947_476492135806499_1797478986_o.jpg Paps Zagaday (russer) Pappaen var kjempe fin! Mye penere enn de borzoiene man ser på utstilling Er det noen spesielle linjer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Pappaen var kjempe fin! Mye penere enn de borzoiene man ser på utstilling Er det noen spesielle linjer? Han er veldig pen! Helrusser etter jaktlinjer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen 44 Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen 44 For en flott hund! (Jeg vil også ha en sånn ). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Så ble vi plutselig medlemmer, vi óg. (Mamman og pappan er behørig presentert og vurdert, i annen tråd på forumet) 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Litt mer om lille kroppen. Han er 8 uker veier 7,8 kg, og kom til oss en uke før ventet. Vi ba om levering ni uker gammel. Så kom en uventet situasjon for oppdretter, utenom hunder, han fikk dårlig tid, og valpen kom i hus på søndag morgen. Det er jeg glad for. Han var ikke veldig preget på mennesker, og søker til hund, straks han ser de. Så han er særs lite med Donna. Det er kjekt å være heim med to hunder igjen, og en mer kjent situasjon. Han er rolig, litt av av en bajas, biter seg kraftig fast i leggene våre, henger fast, har revet ned en gardin, og tisser overalt i huset. En normal valp, endelig. Veeldig kosete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Min "lille" valp 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Min "lille" valp Så stor hun er blitt synes ikke det er lenge siden jeg satt med henne på fanget ❤️ Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Ett skritt nærmere valp, fineste tispa er drektig!!!! Nå må vi bare krysse fingre for at det komme en hannvalp 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Det ble valp til oss i det kullet vi i utgangspunktet ville ha valp fra! Fra en kryssparring. Ble en rød og en svart. Og en av hvert kjønn, og akkuratt den fordelingen jeg og oppdretter ønsket Så da blir det valp her om 8 uker ^^ 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Jeg kan vist melde meg inn her jeg og gitt hihi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Valpegjengen 2018-2020 kan jeg melde meg inn i neste gang kom jeg til å tenke på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Vi skal hilse på valpemoren som nedkommer om litt over en uke i morgen Den andre venter vi til valpene er 4 uker på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 jeg sitter her og sliter med og velge navn jeg super vansklig og velge når man har 3 som man liker like godt! Noen av dere som hadde vanskligheter med og få bestemt seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 jeg sitter her og sliter med og velge navn jeg super vansklig og velge når man har 3 som man liker like godt! Noen av dere som hadde vanskligheter med og få bestemt seg? Vent til du hilser på valpen, da vil du se hva som passer Det er i hvertfall sånn med meg at selv om du ikke tror det har du et navn du liker mye bedre enn de to andre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Vent til du hilser på valpen, da vil du se hva som passer Det er i hvertfall sånn med meg at selv om du ikke tror det har du et navn du liker mye bedre enn de to andre Da skal jeg gjøre det da vet jeg nok kanskje litt bedre etter neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 jeg sitter her og sliter med og velge navn jeg super vansklig og velge når man har 3 som man liker like godt! Noen av dere som hadde vanskligheter med og få bestemt seg? Navn er kjempevanskelig, Frost skulle alltid hete det, men jeg hadde aldri trodd jeg skulle være så heldig at det ble flere hunder. Denne gangen har jeg/vi prøvd å holde oss til kullbokstaven, for å eliminere andre navn, men fortsatt vanskelig. Både ift navn på kull bokstav, men også fordi det er noen andre navn jeg liker så godt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Navn er kjempevanskelig, Frost skulle alltid hete det, men jeg hadde aldri trodd jeg skulle være så heldig at det ble flere hunder. Denne gangen har jeg/vi prøvd å holde oss til kullbokstaven, for å eliminere andre navn, men fortsatt vanskelig. Både ift navn på kull bokstav, men også fordi det er noen andre navn jeg liker så godt også. Døh, han må jo hete Rim da...... FrostRim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Tror jeg bare må innse at det ikke blir valp fra kullet jeg ønsket Men håper det blir ila året uansett da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Døh, han må jo hete Rim da... FrostRim... Vil ikke ha et værfenomen som navn . Dessuten er kullbokstav p. Så da må det bli Prim.... som er enda verre Som navn, ikke pålegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Vil ikke ha et værfenomen som navn . Dessuten er kullbokstav p. Så da må det bli Prim.... som er enda verre Som navn, ikke pålegg! Poltergeist.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Poltergeist... Legger det i samme kategori som forslaget Pilsner... Men jeg setter pris på at Onkel Leo og tobente bidrar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Legger det i samme kategori som forslaget Pilsner... Men jeg setter pris på at Onkel Leo og tobente bidrar! Bare hyggelig det, føler vi har mange gode forslag altså. Særlig nå, sittet i bil siden 16 og rundt 1 time igjen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Bare hyggelig det, føler vi har mange gode forslag altså. Særlig nå, sittet i bil siden 16 og rundt 1 time igjen.. Bidrag tas imot med takk! Tror vi nærmer oss et svar, men noe kos må jeg drive med. Tør ikke kjøpe vapeutstyr enda, redd for å jinxe hele greia... Ha en fin helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts