Stellacocker Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Hvordan laster man opp bilder egentlig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Er flere måter. Kan laste opp til photobucket eller lignede programmer og kopiere direkte link eller kopiere bildeadresse på bilde på facebook.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 * lister meg inn i tråden med kribling i magen og litt kalde føtter* Det blir sannsynligvis en Puli-valp i 2014 på oss, men den er ikke født enda. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Foreldrene til min neste hund NUCH Mon Charme Diamant Noir "Morris" Se Upp Hit and Run Begge er rønget for HD og AA, fri på alle fire hjørner, begge har PL 0, begge er øyelyst fri på øynene. Morris er PRCD-PRA B (bærer), Leah er PRCD-PRA A, så her kan vi få PRCD-PRA bærere, men ikke affiserte hunder. Leah har gått en brukbar MH, er sosial, leken, har god avreagering og 1 på skudd. Morris har ikke gått MH, men jeg har fått hilse på han i Telemarkshallen i helgen som var, og der var han sosial og leken, uten å bry seg noe større om hva som foregikk rundt ham. Begge er sorte med anlegg for brunt, så her kan det komme brune og sorte valper Jeg har stor tro på denne kombinasjonen! Det bør bli veldig morsomt Forventer løpetid i mai/juni, med valper ca i august Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Med mindre universet samler alle krefter for å hindre meg, blir det valp i sommer! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Med mindre universet samler alle krefter for å hindre meg, blir det valp i sommer! Jeg vet hvor dere bor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Jeg vet hvor dere bor Hahaha, bare å komme, innfører full kroppsvisitering ved porten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 De så bare 2 valper på ultralyden, så sjansen for valp til meg er minimal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Skulle gjerne vært med her jeg også. Men det blir ikke valp på meg før jeg flytter. Og om det er noen måneder eller 3 år til, er vanskelig å si. Kunne ønske det var flere kull å velge i, så jeg ikke må vente altfor lenge fra jeg flytter til det kommer valp i hus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lisad82 Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Så herlig @Lisad82 <3 Han er ikke tilfeldigvis lapphundblanding? Hei Nei, han er blanding av Border collie, flatdoodle og irsk setter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Der gikk mine planer i vasken med innstramming på innførselsreglene Da har jeg faktisk ikke peiling på hvor jeg skal gå herfra så er vell bare og starte på scratch igjen da... Æsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Nå venter jeg i spenning på om det kommer valp til meg fra en annen kombinasjon! Da kommer det valp hit i juni ca! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 12 uker gammel. 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Der gikk mine planer i vasken med innstramming på innførselsreglene Da har jeg faktisk ikke peiling på hvor jeg skal gå herfra så er vell bare og starte på scratch igjen da... Æsj. Se hva jeg har skrevet i tråden om innførsel, så kan det hende du kommer tilbake i denne tråden igjen. Valp kan rabiesvaksineres fra 4 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stanova Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Om 4 uker henter vi vår lille staffe-jente 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Ble akutt valpesjuk, så måtte sjekke noen kull... Det var litt dumt, kjenner jeg, for valpesjuken ble ikke bedre av det. Men siden vi stjal mamma sin valp, så trenger hu jo en ny, den her f.eks? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Ble akutt valpesjuk, så måtte sjekke noen kull... Det var litt dumt, kjenner jeg, for valpesjuken ble ikke bedre av det. Men siden vi stjal mamma sin valp, så trenger hu jo en ny, den her f.eks? 1235060_632485913491421_191337770_n.jpg Aw Den hadde skikkelig valpekropp! Sånn helt uferdig liksom Mamma'n din trenger absolutt en ny en ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Den ene aktuelle tispen har temp på 37,3. Hun har sluttet å spise og virker urolig.. Kommer det tispe drar vi på besøk om 3-4 uker og "føler" litt på mor og kull før vi bestemmer oss for om det kommer en liten fluffy ball hit i mai 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 12 uker gammel. Hvor er denne fra? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Jeg har nå offisielt bedt oppdretter om å nekte meg valp før det er 2015 (årsskiftet går). Valpene kommer om knappe to uker, men jeg MÅ gjøre ferdig masteroppgaven. Det er en evig kamp mellom fornuft og følelser. Men det kommer mange muligheter om et års tid tipper jeg, så da melder jeg meg helt offisielt ut av valpegjengen 2014 (med forbehold om nyttårsvalp). Det føles litt deilig, egentlig. Blir så stresset av egen beslutningsvegring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Hvor er denne fra? Twinspired Kennel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 3 tisper 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Jeg har nå offisielt bedt oppdretter om å nekte meg valp før det er 2015 (årsskiftet går). Valpene kommer om knappe to uker, men jeg MÅ gjøre ferdig masteroppgaven. Det er en evig kamp mellom fornuft og følelser. Men det kommer mange muligheter om et års tid tipper jeg, så da melder jeg meg helt offisielt ut av valpegjengen 2014 (med forbehold om nyttårsvalp). Det føles litt deilig, egentlig. Blir så stresset av egen beslutningsvegring. Er det da jeg skal si at jeg fikk min første briard i april det året jeg skrev masteren min? :D Det gikk helt strålende, det, hadde med valpen på "kontoret" og alt var bare fryd og gammen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Er det da jeg skal si at jeg fikk min første briard i april det året jeg skrev masteren min? :D Det gikk helt strålende, det, hadde med valpen på "kontoret" og alt var bare fryd og gammen .Joda. Greit nok det, men det er allright å ha en inntekt og et sted å bo først også Det er ikke tiden det står på, men fornuft ift å ha livet på stell først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 @Maria Det er kjedelig å være fornuftig Men neida, klokt valg! Er nok best for både deg, hundene du har og fremtidig valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts