Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kan jeg melde meg inn her i etterkant av valpekjøp? :) kanskje dere lar dere bestikke av noen bilder i kjip ipad-kvalitet, men med fint motiv? ;)

Her er lille leke-hoardern.

Han liker å ligge under stuebordet.

:wub: Så søt han er! Kommer ikke til å ta lang tid før han ikke får plass der lengre. :ahappy:

Hils på Hector, 8 uker kongepuddel :ahappy: Pappa sin, men vi får nok en del med hverandre å gjøre :ahappy:

:wub: :wub: :wub:

• Svar 678
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

Skrevet

10428001_10154932343105204_5780149279803

Da var vi tilbake igjen etter en laaaaang tur (bilen ville nemlig stå en stund utenfor Stockholm og glo)! En helt fantastisk nydelig hund med et utrolig gemytt <3 Har fått navnet "Juba Baluba" inntil videre.

Stakkaren har dratt på seg nesemidd og en kraftig øyebetennelse, så 6 måneders dagen og første dag i Norge, ble feiret hos veterinæren :/ Han er på bedringens vei allerede, heldigvis :)

• Like 9
Skrevet

Hils på Hector, 8 uker kongepuddel :ahappy: Pappa sin, men vi får nok en del med hverandre å gjøre :ahappy:

*klipp bilder*

Heisann! Hector har jeg sett før, på Facebook, haha :D Noe sier meg det da er din søster jeg gikk på samme videregående skole med for et par-tre (eller kanskje det var 4?) år tilbake. Han er ihvertfall en virkelig kjekkas må jeg si :wub:

Skrevet

Heisann! Hector har jeg sett før, på Facebook, haha :D Noe sier meg det da er din søster jeg gikk på samme videregående skole med for et par-tre (eller kanskje det var 4?) år tilbake. Han er ihvertfall en virkelig kjekkas må jeg si :wub:

Hei hå :-) Det er nok søsteren min ja, det er jo faktisk flere gamle klassevenninner av henne her, hehe... :)

• Like 1