Poter Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Så vidt jeg har skjønt, skal Harry Hole bøkene av Jo Nesbø filmatiseres. Hvem synes du bør spille ham? Siter
Stine Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Jo Nesbø, han er akkurat sånn jeg tror Harry ser ut. Og dem får **** meg ikke ødelegge bildet jeg har av han! 4 Siter
Nirm Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 IKKE Aksel Hennie! Kjenner jeg er litt lei han nå. Men ellers kan jeg for lite norske skuespillere til å kunne plukke noen... 6 Siter
Gjest Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Harry har liksom alltid vært en blanding av Jo Nesbø på steroider (altså høyere og mer kraftig) og Varg Veum med kort hår. Tror ikke det er noen som kan oppfylle mine krav Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Jeg ser også for meg Harry Hole som Jo Nesbø selv. Og ja, ikke Aksel Hennie *ler* Siter
Zitka Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Aksel Hennie kan de vel ikke vurdere engang.. Han er jo 1 meter for lav! 1 Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Aksel Hennie kan de vel ikke vurdere engang.. Han er jo 1 meter for lav! Hahaha, det har du helt rett i!! Siter
Nirm Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Aksel Hennie kan de vel ikke vurdere engang.. Han er jo 1 meter for lav! Akkurat det glemte jeg i farten. Men han er jo bøtteknott. Traff han under en innspilling en gang, og måtte le over at han ikke var stort høyere enn meg. Siter
Stine Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Ikke Aksel ihvertfall, da boikotter jeg alt! Enig med Kanger, en blanding mellom Varg og Jo 1 Siter
Emilie Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Ikke Aksel Hennie, Trond Espen Seim ELLER Bjørn Floberg! Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Hvis vi skal se ut over grensene, hadde kanskje Mikael Persbrant passet. Hvis han ikke er for gammel. Også liker jeg Tobias Zilliacus, men han er jo opptatt som Joona Linna. Siter
HHC Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Den som sier ja til den rollen skal for pokker ha god selvtillit Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Stig Henrik Hoff er kanskje også for gammel... Siter
Stine Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Stig Henrik Hoff er kanskje også for gammel... Han prater feil... Siter
Justisia Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Vet ikke hvor gammel denne Hole er jeg, men hva med Viggo Mortensen? (jeg har bare hørt Snømannen på lydbok og har ikke dannet meg et bilde av denne fyren, men vet det var snakk om Seim for ett års tid siden) 2 Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Han prater feil... Ja, men en skuespiller kan vel prate østlending om det må være? Vet ikke hvor gammel denne Hole er jeg, men hva med Viggo Mortensen? (jeg har bare hørt Snømannen på lydbok og har ikke dannet meg et bilde av denne fyren, men vet det var snakk om Seim for ett års tid siden) Hvem er Seim? Siter
Lola Pagola Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 https://www.google.no/search?q=trond+espen+seim&rlz=1C1ASUT_noNO510NO510&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=hZ_6UZSIFcTW4ASAvoCAAw&biw=1920&bih=947&sei=iJ_6UdupMJL34QSV_oHgDg MEn blir jo teit om han skal være både Hole OG Varg Veum? Siter
Cloudberry Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Filmatiseres kepler-bøkene?? Jo Nesbø må spille Harry ja. Jeg kan ikke komme på noen andre som ser riktig ut. Siter
Justisia Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Ja, men en skuespiller kan vel prate østlending om det må være? Hvem er Seim? Trond Espen Seim, som spiller Varg Veum. Siden det er Scorsese som det snakkes om at skal regissere filmen, så er jeg ikke helt sikker på at den ender opp på norsk ... edit: Han trakk seg visst og er ikke helt sikker, så da er det blre sendt ut tilbud til Tyldum og Kormakur, men begge takket visst nei. Det er vel derfor det ikke er kommet så mye lengere med filmen, hverken cast eller crew. edit en gang til: Hugh Laurie er også typ høy rufsete osv. Siter
Poter Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Hugh Laurie ville vært HELT merkelig å se som Harry Hole, han er jo han der legefyren (hjernteppe på navn). Så det er ikke sikkert at den blir norsk? Hm, kanskje like greit. Og da er det jo straks flere skuespillere å velge i mellom!! Siter
Shlush Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Trond E Seim :-D jadda!!! da skal jeg se filmene! Siter
Justisia Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Må jo ikke tenke på han som House da. Jeg mener, da blir jo Seim Varg, og det går jo ikke. Han er jo så treg og kjedelig atte. Nei, er ikke sikkert den blir norsk. Produksjonen er lagt litt på is, for det er mange som vil ha Scorsese, og en av klausulen som Nesbø hadde, var at Scorsese skulle regissere. Men, det kan tid, og først skal jo Doktor Proctor gjøres ferdig, så skal vel Nesbø være med på noe annet med Universal og mener jeg huske.Jeg husker det også ble snakket om Alexander Skarsgård, Leonardo og Daniel Craig. Det ble også da nevnt Liam Neeson. Men, jeg har liksom ikke dannet meg et bilde av Hole, men med Liam i rollen vil jeg gjerne se filmen.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Siter
Siri Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Jo Nesbø, han er akkurat sånn jeg tror Harry ser ut. Og dem får **** meg ikke ødelegge bildet jeg har av han! Egentlig ser Harry akkurat ut som BROREN til Jo Nesbø - sånn ser jeg ham for meg.... men han er jo død . 1 Siter
Recommended Posts