Wanderlust Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Vet ikke hvordan markedet er for det, men jeg prøver: Selger 3 Victoria Secret bikinioverdeler, i str 32B (tilsvarer 70C - kan brukes av de som er 70b/75a-b, tenker jeg). De er pent og brukt, og kun i en kort periode. Er av typen "Bombshell Swim Tops Add-2-Cups", og er kjempefine på. Ene er stroppløs, men følger med stropper for halterneck og vanlige skulderstropper. De var relativt dyre som nye, så derfor prøver jeg å selge dem. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre pupper, for de var virkelig lekre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre pupper, for de var virkelig lekre! Også er de ennå finere på! Og yppelig for de med små som ønsker seg litt større (og med et realt push ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Feil str Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Feil str Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! Åh neeeeida! Men er nok mer redd puppen hadde stikki ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 *Bumper* Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 need smaller boobs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Den nederste var kuuul da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 75 b vil passe tror du? Mye skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 75 b vil passe tror du? Mye skal du ha? Jeg vil tro det, men skal ikke si 100% sikkert. Tar i mot bud vil ikke si noen pris. Men send meg gjerne pm, så blir vi nok enig om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Feil str Og meg med min Dcup hadde nok fått skikkelig gigapupper med bombshell ! Jeg kjøpte samme type (ved en feiltakelse... så ikke at det stod "add2cups") og fikk pamela-pupper, da jeg bruker litt stor størrelse fra før! Måtte klippe de opp og rive ut fyllet, så ble bikien passe. Disse bikiniene er skikkelig gode å ha på og er veldig fine! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Er B/C i Cubus/HM-størrelser, så litt usikker når du skriver ned til A... Den i midten, er den og med mye innlegg i? Kan du hviske minstepris? Hehe, aner ikke hva de går for som nye. Str skal tilsvare norsk 70C, men den passer nok bedre 70-75a/b (hm-str). Og dette har nok mye pga fyllet å gjøre. Den i midten har også mye innlegg Husker ikke nypris, men rundt 60dollar. Som Borderen sier, så er disse utrolig gode å ha på seg, så kjipt at jeg må kvitte meg med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Så på størrelsene på nett, 70C og 75B går visst på samma str, så da bør det funke. De ser suuperfine ut! Men. Jeg har nok strengt tatt ikke økonomi til å kjøpe noe som helst om dagen. Så det får heller være, dessverre. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Liker veldig godt den sorte og vil gjerne ha den, om vi blir enige om riktig pris men er det evnt mulighet å "holde av" frem til jeg får lønning? Send meg PM med hva du ønsker å betale, så blir vi nok helt sikkert enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Sort med stener kan anses som solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts