Anette Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Jeg prøver å finne ut hvilket mønster jeg skal ha til benken min, som pute. Benken: 1. 2. 3. 4 5 Har noen andre forslag? Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha helst corgier men det finnes ikke. Jeg vil ha en kul pute, den skal være på benken i gangen. Har trålet etsy noen timer Siter
pippin Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Den nederste! Den var kulest! Og fargene der likte jeg. Litt rolige men fortsatt kul. 1 Siter
SFX Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Har noen andre forslag? Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha helst corgier men det finnes ikke. Jeg vil ha en kul pute, den skal være på benken i gangen. Har trålet etsy noen timer Har du sett gardinene og putene mine på hunderommet? De har bernertrykk, og jeg er ganske sikker på at de hadde de fleste raser. Om det er interessant, kan jeg forsøke å grave i gamle mailer etter bestillingsordren for å finne tilbake til hvor jeg kjøpte det. Siter
Anette Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Har du sett gardinene og putene mine på hunderommet? De har bernertrykk, og jeg er ganske sikker på at de hadde de fleste raser. Om det er interessant, kan jeg forsøke å grave i gamle mailer etter bestillingsordren for å finne tilbake til hvor jeg kjøpte det. Gjerne!!! Vil helst ha corgier Har du sett på denne siden? :O 1 Siter
tm100021 Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Har du sett på denne siden? OMG den siden ! Nye sofaputer, nye gardiner, nye whatever jeg kan bruke stoff til here I come 3 Siter
Anette Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 falt litt for dette jeg : http://www.spoonflower.com/fabric/1069179 Siter
Anette Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Har du sett på denne siden? du jeg forstår ikke hvilket type stoff jeg vil ha Organic Cotton Satteen? Siter
SFX Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Gjerne!! Vil helst ha corgier De har ikke så mye, men de har noe - dog mer sobre motiv her. Putene mine: Jeg trodde jeg hadde bilder av gardinene, men finner ikke. De har samme trykk, men er lyst grå. 2 Siter
Ingidano Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 du jeg forstår ikke hvilket type stoff jeg vil ha Organic Cotton Satteen? Eg er ikke så inne på stofftyper, med dette høres ut som bomullsateng, vanlig bomull bare med glattere overflate? Siter
SFX Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 For øvrig, om en finner flere motiv en liker godt, kan jo det å kjøpe en liten bit og ha i en ramme være et alternativ, om en ikke har nok puter og gardiner en trenger å erstatte To forskjellige mønster på en pute er også et alternativ til å få utnyttet mest mulig moro. 1 Siter
Anette Skrevet 18. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 For øvrig, om en finner flere motiv en liker godt, kan jo det å kjøpe en liten bit og ha i en ramme være et alternativ, om en ikke har nok puter og gardiner en trenger å erstatte To forskjellige mønster på en pute er også et alternativ til å få utnyttet mest mulig moro. Jaaa, mamma er god på å sy ting, så tenkte å kjøpe flere små biter også kan hun lage puter ol av det også. Siter
Ingidano Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Se her, her er en ganske grei beskrivelse av stofftypene de har inne. Siden det er til en benk ville eg ha sett på litt tykkere stoff (se på vekt pr square yard). 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Skrevet 18. Juli 2013 Her er også et sted med masse stoffer med hundemotiv: http://fabricparadise.com/search/search.php?st=dog&Page= 1 Siter
Recommended Posts