Margrete Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 (endret) Svaner tuller man IKKE med! Vi bor ikke langt unna den dammen og du dæven, de aller fleste som er kjent i området med hund holder seg langt unna den dammen til ungene har blitt mye større. Ett svanepar med 5 skjønne små. I går surret en liten seg ut på veien, trodde det var en gåsunge og skulle lose den ned til vannet igjen. Stoppet bilen og skulle til å gå ut da Helle ropte "NEEEI, svane!" Så ventet vakkert i bilen på at ungen hadde ruslet seg inn på riktig side av veien. BHG og skoler i området bruker heller ikke det området når svanebarna er så små. De terroriserer hele området, men tror de aller fleste også liker at de er der. Det er jo ikke store området de herjer på. Så stort faktisk Pilen viser "øya" de har rede sitt på Endret 7. Juli 2013 av Margrete 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Svaner er kjempeskumle! Husker jeg var på ferie hvor vi så en svane som angrep en liten jolle med to personer i, det var skumle saker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Svaner og gjess skal man ikke tulle med. Forrige hunden min ble litt for nærgående på en gjess en gang og ble bitt på nesen Hun nærmet seg ikke de fuglene igjen kan man si.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Jeg hater svaner.. Men de har jo stjålet navnet mitt! Håper lilleRaptus kommer seg :9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Jeg hater svaner.. Samme her... Er noen skumle svaner i Stavanger også. Jeg pleide å dra hundene gjennom et digert kratt framfor å gå forbi dem på stien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Stakkars liten Håper han kommer seg fort og ikke får varige skader Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2013 Svanene i Stavanger er heftige ! Har selv måttet løpe for livet med hunden, med et rasende, hvesende eksemplar i hælene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 Svaner er fantastiske fugler ,med et solid revirforsvar ja . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts