Gå til innhold
Hundesonen.no

Div. hundeutstyr selges rimelig/gis bort


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Har litt utstyr som bare slenger, så tenkte å gi bort/selge billig dersom noen er interissert.

Gappay ball med snor - Gis bort

Halsbånd med "diamanter" ca 50cm - Gis bort

Gummikarde - Gis bort

To klikkere og solbriller(passer til mindre hunder enn setter) - Gis bort

image_zps5c26664b.jpg

Øverst: Helt vanlig bånd, ca 133cm - Gis bort

Midten: Utstillingsbånd, blir sikkert helt hvit etter vask - Gis bort

Nederst: Kjettingstrup, ca 42cm - Gis bort

image_zpsad6c5a2a.jpg

Øverst: Potebånd, ca 160cm - Gis bort

Midten: Flettet bånd, 120cm - Gis bort

Nederst: Retriverbånd med helstrup, ca 160cm - Gis bort

image_zpsff5d018e.jpg

Rok Straps strikkbånd ca 150cm - 100,-

image_zpse42b5c82.jpg

Ezydog strikkbånd med "vannskihåndtak", ca 60cm + ekstra bånd på 50cm - 100,-

image_zps94d050fc.jpg

One of us is a bitch, ca 115cm - 50,-

image_zpsdf2559e4.jpg

Billigrefleks, aldri brukt. For stor for setter - Gis bort

image_zpsaf769443.jpg

Refleksdekken med for inni, 50 cm og kun prøvd - Gis bort

image_zps4613016f.jpg

Dummy, 230g - Gis bort

image_zps0b274870.jpg

I tillegg har jeg tre seler: hurtta(102 tror jeg), Y-sele i ca setteretørrelse og en vanlig sele fra Yokon med refleks i størrelse 4. De er godt brukt, og skal egentlig kastes, men tenkte å nevne det uansett.

Bor i Trøndelag, men skal sørover neste helg dersom noen vil ha noe. Kjøper betaler frakt dersom jeg skal sende noe i posten. Prisen på det som selges er diskutabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det fôrede refleksdekkenet, passet det noen av dine settere? Mine bruker 55-60.

Hvilken farge er det på Hurtta yselen? Har du bilde av den? :)

Det var for kort til mine to, så tror det vil passe fint til hunder som er hakket mindre enn setter.

Skrev kanskje litt uklart, men Y-selen er vel fra Rendalen hundeutstyr. Tror jeg :lol: Hurttaselen er en helt vanlig brystsele. De tre selene er slitte, men kan kanskje se bedre ut etter en vask. Hurttaselen er blå, og har et feste som er litt løst(uten betydning). Den er alt for stor for V, og var hakket for stor for M. Det er seler jeg egentlig skal kaste, men hvis noen skulle få bruk for dem hadde det vært flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kunne gjerne tenkt med tauet med ballen, karden og det flettede båndet :)

Sender du meg adressen din på PM skal jeg få sendt det på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting som passer helt topp her: Jeg ramser opp alle, så kan du gjerne gi en lyd om de som er ledig fortsatt:

Gappay ball med snor

Gummikarde

One of us is a bitch (veldig, veldig lyst på!!!)

Sort bånd 133 cm

Retrieverbånd m helstrup 160 cm

Strikkbånd i grønn

Billigrefleksen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kunne tenkt meg klikkere, dummy, solbriller og utviklingsbånd Skal du på nkk i morgen?Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4 Beta

Sendte deg PM i går,men ser ikke ut som om du har lest den. Det er ditt om du vil ha det. Kan sende det i posten :)

Jeg vil gjerne ha "One of us is a bitch"-båndet om det ikke er solgt enda :aww:

Send meg adressen din på PM :)

Flere ting som passer helt topp her: Jeg ramser opp alle, så kan du gjerne gi en lyd om de som er ledig fortsatt:

Gappay ball med snor

Gummikarde

One of us is a bitch (veldig, veldig lyst på!!)

Sort bånd 133 cm

Retrieverbånd m helstrup 160 cm

Strikkbånd i grønn

Billigrefleksen

:)

Av det du ramser opp er det de 4 siste som ikke er gitt bort/solgt. Strikkbånder er forresten lyseblå/turkis. Fin farge.(Du tenker på det Rok?)

Er du interissert i de 4 tingene kan du sende PM med adresse, så skal jeg få sendt det :)

Hvis du fortsatt har det kunne jeg gjerne tenke meg dette; :)

- To klikkere

- Refleksdekken med for inni

Det ser ut som klikkerne er lovt bort, men send adressen din på PM så skal jeg sende refleksdekkenet :)

bare dropp det du, var så mange andre som ville ha så de kan få det :)

Du var jo blandt de første, og jeg fant to klikkere til. Flettebåndet er lovt bort, men har igjen det med poter på+to klikkere dersom du vil ha :)

Edit: Oppdaterer posten og fjerner det som er borte når jeg har fått adresser og det er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det du ramser opp er det de 4 siste som ikke er gitt bort/solgt. Strikkbånder er forresten lyseblå/turkis. Fin farge.(Du tenker på det Rok?)

Er du interissert i de 4 tingene kan du sende PM med adresse, så skal jeg få sendt det :)

Jeg vil gjerne ha retrieverbåndet og det strikkbåndet. Er strikkbåndet bredt nok til en stor hund forresten? Jeg leste det var flere størrelser på de. Hvis ja, så sender jeg deg adresse :) Da tar gjerne med refleksen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg klikkere, dummy, solbriller og utviklingsbånd

Skal du på nkk i morgen?

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4 Beta

:lol: Noen ganger kan det være greit å sjekke hva ordboka på talatutten kommer med av forslag. Jeg mener, utviklingsbånd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

:lol: Noen ganger kan det være greit å sjekke hva ordboka på talatutten kommer med av forslag. Jeg mener, utviklingsbånd.

Utviklingsbånd er underveis :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ungene har bikka 12 uker. 4 av 6 har reist ❤️ nr 5 reiser i morgen ❤️ Laabanden Can't Belive It- Hektor. Eneste som ikke er solgt 🤣 Laabanden Can You Be My Hero- Enzo Laabanden Can't Let You Go- Nils - reiser til @Pixina 
    • Jeg har k-testa og mh teste kan mellomste. Hun yngste er tatt mh på. Kommer til og fortsette med det så langt det lar seg gjøre. I hvertfall en av delene
    • Lister meg stille inn hit 😂😂 Ikke min valp, men gubben sin ❤️ Blir veldig spennende!     
    • Føler så inderlig med deg. Det var helt ****** med Rocky også. ❤️ Virkelig det vanskeligste og mest hjerteskjærende med å ha hund. ❤️
    • Usikker på om det er noen som systematisk f.eks går MH/K test med hundene sine før avl i Norge, men det finnes hvertfall de der ute som fokuserer på mentalitet. Av kortis Alertness kanskje? Føler jeg har sett flere der med MH test gjennomført. Tine (Laabanden) har vel hvertfall de 2 yngste sine MH testet. I Sverige er det vel regler på score på mentalitet på kortisen i hvertfall før de kan avles på i disse dager. Finland er de vel også ganske på å mentalitets teste? Har vært vanskelig å få plass på MH i Norge har jeg skjønt pga mangel på figuranter. Bare såvidt jeg selv fikk gått for noen år siden, og vi hadde en del tilreisende også ikke bare lokale. Tror faktisk ikke det blir arrangert i år og usikker på om de arrangerte i fjor her heller. 🤔 Virker som det er vanskelig nok å få valpekjøpere til å røntge for HD/AD samt øyelyse, så å få dem til å gå MH om de må reise og tilrettelegge mer er nok enda værre.  Dessverre går det noen mentalt svakere hunder i avl med ujevne mellomrom fordi de genetisk er «verdt det» for mangfoldet sin skyld da både kort og langhår har forholdsvis liten genpool og få individer sånn sett som går i avl. Nå fikk vi vel igjennom noen grenser for matadoravl eller prøvde i hvertfall på generalforsamlingen i år og i fjor ble det åpnet for lang/korthårsparringer for de som ønsker å gjøre det. Så forhåpentligvis hjelper det litt. NCK har eller skal sende forespørsel til NKK sin advokat ifht om innavlsgraden på collie er innafor reglementet sånn mtp alt som har skjedd med dyresbeskyttelsen og rettssaken der. Jeg er vel av minioriteten som mener vi må ha et kryssingsprosjekt slik som lundehunden har hatt. (Om noen syns sånt er spennende så er Angela Harvey, kennel Wicani, sitt Tofty prosjekt gøy å følge. ) Å jobbe med smal genpool er veldig krevende.  Men det er ikke til å stikke under en stol at det er miljøberørt individer der ute, min egen inkludert. Nå er jeg såpass fersk i miljøet at jeg kan ikke si noe om at det har blitt bedre eller ei med årene, men jeg har sett hunder omtrent krype i svinger inne i hall på utstilling, hunder som nekter å løpe i det hele tatt. Jeg har hørt om hunder dommer ikke har fått tatt på engang, uten at det er nevnt i kritikken (det har jeg også sett i andre raser, så unikt for collien er det ikke).  Men er det flertallet? Gjennomsnittet? Mindretallet? Det kan jeg ikke svare på, det kjenner jeg altfor få til å gi noe svar på. Jeg er ikke skremt bort fra rasen og Limit blir ikke min siste, tvert imot. En god collie er gull. Og jeg tenker det ikke er uten grunn de er ansett som en av «the fab 5» i statene for service hund arbeid. ❤️ 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...