Yodel Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Fnis, Jippi kan ha tendenser til dilting når hun selv føler for det, men å gjøre som vi sier- tjaaa, om det passr henne Det at vi ikke synes at det er kult at hun sitter oppå bord og slikt skjønner hun ikke grunnen til i det hele tatt, så den regelen er ikke-eksisterende for henne, og hun blir like forfjamset hver gang hun jages ned. Ventetiden er her. Første parring onsdag, siste parring søndag, så det er jo 4 dager mellom 1. og siste parring. Regner allikevel ut fra 1. parring. Dvs at vi er på dag 5 i dag. Litt tidlig å se etter tegn enda Men "start" bilder er iallefall tatt for senere sammenlignings del. Magnus passer på å kose masse med Jippi nå i ventetiden- som ellers: Jeg vil ta UL, ikke helt nødvendig, men jeg er så nysgjerrig at jeg tviler på at jeg klarer å unngå det. Spørs bare hvor lenge jeg kalrer å vente. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 14 dager siden første parring, og Jippi ER definitivt litt rundere i magen. Om det skyldes innbilt /mye mat (hun har større apetitt) eller noen voksende spirer er tough to tell. Er nok litt tidlig å se noe til spirer enda, så skyldes nok større apetitt, men hva skyldes den store apetitten tro??? Tispa vi beholder fra dette kullet (om det kommer noen) skal hete Kingwanas Lovebug (uansett om det er denne som blir boende hos oss eller deleie) Er det denne som blir boende skal vi kalle henne (mest sannsynlig) Lykke. Eventuelt Hurrah. Om ikke det kommer opp noe vi liker enda bedre innen da. Just love it! ÅÅÅÅÅ, som jeg håper det kryr av små bebisser inni der. Vi har mange på venteliste som håper med oss! Vi har hatt flere potensielle valpekjøpere på besøk, og ikke EN av de har klart å unngå å bli sjarmert i senk av Jippi (impossible not to!). Hun hopper opp på fang, sitter som klistret til de, gir de innimellom et nuss, og ymter forsiktig frempå at hun e veldig glad i å bli klødd i nakken, før hun sovner på fanget deres.. Hun demonstrerer også kjeks-stjeling og bord-vandring, men merkelig nok blir de fleste sjarmert også av dette Hun er bare FOR herlig den jenta. Har jeg nevnt at jeg elsker henne? Samtlige har nok hatt mest lyst til å snike henne innunder jakka og gå Men hun er vååår! Håper dog å få noen Jippi-kopier (iblandet litt Kamar er pokker ikke så ille det heller ) Verden hadde virkelig ikke hatt vondt av det! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Kamar er bare SÅ vanvittig flott. Kjempeirriterende at basenji ikke passer meg. Kan du ikke lage en Kamar med belgeregenskaper da Yodel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Kamar er bare SÅ vanvittig flott. Kjempeirriterende at basenji ikke passer meg. Kan du ikke lage en Kamar med belgeregenskaper da Yodel? Kamar ER flott, men næææh, jeg liker Basenjien slik naturen skapte den jeg! Hvorfor tukle med naturens eget mesterverk? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Kamar er bare SÅ vanvittig flott. Kjempeirriterende at basenji ikke passer meg. Kan du ikke lage en Kamar med belgeregenskaper da Yodel? you! Kamar sender et slafs din vei. Jeg tror disse valpene som evt. kommer blir noen veldig kule hunder personlighetsmessig (for jeg synes begge to har ganske så fine personligheter!). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Og nå skal jeg holde meg vekk fra denne tråden........ snart kommer det små rynketroll........ *sukk* Og de er jo nesten ikke søte i det hele tatt........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Der må det jo komme en Lovefool! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Har helt sykt lyst på Basenji nå kjenner jeg Jippi og Kamar kan få enhver hundehater til å ville ha en Basenji. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Der må det jo komme en Lovefool! Hmmmmm... *tenke* Ozzy, ja, det synes jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Har helt sykt lyst på Basenji nå kjenner jeg Jippi og Kamar kan få enhver hundehater til å ville ha en Basenji. Næhæhæi! Jeg skal ALDRI ha basenji, men det er ikke fordi jeg ikke syns de er søte, morsomme og kule hunder. Det er p.g.a alle historier basenjieiere på sonen har fortalt. Jeg hadde aldri orket et sånt hundehold Men som sagt, de er flotte og staslige hunder, og jeg har kost meg og ledd av alle historiene. Og de rynkefjesene er jo til å smelte av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Næhæhæi! Jeg skal ALDRI ha basenji, men det er ikke fordi jeg ikke syns de er søte, morsomme og kule hunder. Det er p.g.a alle historier basenjieiere på sonen har fortalt. Jeg hadde aldri orket et sånt hundehold Men som sagt, de er flotte og staslige hunder, og jeg har kost meg og ledd av alle historiene. Og de rynkefjesene er jo til å smelte av Bare ignorerer det jeg ikke liker jeg, og fokuserer på det positive! Og er hunden søt nok, bare fortrenger jeg alt annet enn at den er søt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Næhæhæi! Jeg skal ALDRI ha basenji, men det er ikke fordi jeg ikke syns de er søte, morsomme og kule hunder. Det er p.g.a alle historier basenjieiere på sonen har fortalt. Jeg hadde aldri orket et sånt hundehold Men som sagt, de er flotte og staslige hunder, og jeg har kost meg og ledd av alle historiene. Og de rynkefjesene er jo til å smelte av Du burde få en date med jippi du <3 He he, jeg forstår deg helt altså. En klovnete , kosete og selvstendig basselusk er nok ikke noe for alle. For meg er det the one and only. Kan ikke skjønne at folk kan ha noe annet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Orket ikke lese gjennom alle sidene så det mulig noen har foreslått de før Addicted To Love Endless Love Crazy In Love Lovin`You Power Of Love Love Song PS I Love You Love And Other Drugs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Orket ikke lese gjennom alle sidene så det mulig noen har foreslått de før Addicted To Love Endless Love Crazy In Love Lovin`You Power Of Love Love Song PS I Love You Love And Other DrugsFiiine! Men det viktigste er at det startet på L lovin You og love song var fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Fiiine! Men det viktigste er at det startet på L lovin You og love song var fin Ååå pokker, det hadde jeg ikke fått med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 <blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Yodel" data-cid="1575803" data-time="1381427115">Yodel, on 10 Oct 2013 - 7:45 PM, said:Yodel, on 10 Oct 2013 - 7:45 PM, said:Yodel, on 10 Oct 2013 - 7:45 PM, said:<p>Du burde få en date med jippi duEdit: Det ble et veldig rart innlegg???Men jeg kunne gjerne tatt en date med Jippi - bare jeg kan levere henne fra meg igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Men jeg kunne gjerne tatt en date med Jippi - bare jeg kan levere henne fra meg igjen Da er vi enige, du får definitivt ikke beholde henne, hun er miiin (eh... vel, egentig Magnus sin ) I dag tidlig (dag 19) kastet Jippi opp! Tilfeldighet (det gjør hun ikke ofte, men har jo skjedd før) eller good sign? Apetitten er fortsatt god, dog en smule nedsatt i dag tidlig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Litt rart å like at en hund kaster opp,meeen..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Litt rart å like at en hund kaster opp,meeen.... Jeg er rett bak deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Så søte dere er. Er vel en av de første gangene jeg har gledet meg over et slikt syn også *fnis* UL bestillt på fredag! Det blir dag 23 / 24 fra første parring (avhengig av om man teller parringsdagen som dag 1 eller 0?? Hva blir rett?) Uansett- i tidligste laget, så det er mulig vi ikke ser noe selvom det skulle være noe der (særlig dersom hun ikke tok seg før ved siste parring 5 dager senere) men da var det bare å komme tilbake en uke senere *counting down* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2013 2 dager til UL! Håper det ikke blir for tidlig for å se noe, og at vi ser noe! (Jeg må på jobb, men mannen tar seg en svipptur innom vetten med henne. Gjett hvem som kommer til å sjekke tlf for meldinger ofte!) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 EN dag til UL! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Var det noen synlige der? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Var det noen synlige der? Jaaa, mange! Gubben var på vet. høgskolen, der Jippi ble brukt til undervisningen vet. studenter innen reprodusksjon. Før de hadde tatt et eneste bilde utbrøt læreren "Hun er drektig ja, SE på det blikket!" Deretter ble hun løftet opp, og de studerte både mage og patter som tydelig viste at Jippi var indeed drektig. Deretter øvde de litt på palpering, og der fant de også valper gitt. (Jippi nøt forøvrig all oppmerksomheten og klåingen ) Deretter ble UL tatt, og de talte med sikkerhet 4, most likely 5. Så får vi se hva sluttresultatet blir, kan jo bli både mer og mindre. Så da VET vi (selvom jeg har vært rimelig sikker) at her ER det små Jippi-Kamarer. JIPPIIIIIII! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Jippi (bokstavelig talt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts