Gå til innhold
Hundesonen.no

Mardina's 1.juli efit :)


Mardina
 Share

Recommended Posts

Nå blir det ikke nøyaktig et foto i timen, men mer et sammendrag av hva jeg har gjort i dag :D

Ca 07.15 var jeg i dusjen:

009_zpsf23a2743.jpg

Kl.09.00 var jeg fremme på jobb og begynte å lodde kretskort:

001_zpsd70158a1.jpg

....etter noen uker, så har det blitt en del kort :P :

003_zps86484b23.jpg

....så var det jobb et par timer og jeg tok ikke noe særlig bilder.

På vei hjem, irriterte jeg meg litt over en bulk jeg har fått på bilen, som jeg ikke aner hvordan har kommet. Jeg er 99 % sikker på at jeg ikke har laget den selv.... :

006_zps96532742.jpg

Så var jeg innom Biltema, for å kjøpe noe motorolje:

007_zpseb42e4cf.jpg

Vel hjemme, tok jeg og Teo oss en tur i skogen:) Se, så blid og glad han er:

010_zps574bb4fd.jpg

...mens vi var i skogen, røk plutselig langlinen tvers av. Så da måtte jeg knytte den provisorisk i selen:

012_zps49d02e48.jpg

Oppdatere seg litt på Facebook og sonen:

013_zpsa9e8fe33.jpg

....spise litt bær med sukker og vaniljeyoghurt på:

017_zpsefbda220.jpg

Teo vil at jeg skal kaste ball med han:

015_zpsabe3a36a.jpg

...resten av kvelden skjedde det egentlig lite og nå er det straks sengen her :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du loddet alle de kretskortene? Hva jobber du som?

Jeg har ikke tatt alle alene nei :P Vi er to som sitter å lodder, så vi har vel tatt ca halvparten hver :) Men det går unna, når vi først begynner :) Bruker bare 3-4 min på hvert kort.

Jeg jobber med produksjon, b.la lodding av kretskort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, du er nok den ene persoonen som hadde skjønt hva samboer jobber som når jeg forklarer der, han også lodder kretskort i ny og ne på jobben, eller hvertfall i gamle jobben, den nye er jeg litt usikker på hva han gjør, men er i samme gate :P

Og nå fikk jeg lyst på bær og vaniljjeyoghurt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt alle alene nei :P Vi er to som sitter å lodder, så vi har vel tatt ca halvparten hver :) Men det går unna, når vi først begynner :) Bruker bare 3-4 min på hvert kort.

Jeg jobber med produksjon, b.la lodding av kretskort :)

Oh, du er nok den ene persoonen som hadde skjønt hva samboer jobber som når jeg forklarer der, han også lodder kretskort i ny og ne på jobben, eller hvertfall i gamle jobben, den nye er jeg litt usikker på hva han gjør, men er i samme gate :P

Og nå fikk jeg lyst på bær og vaniljjeyoghurt :D

Jeg trodde det var stort sett kinesere som loddet kretskort jeg. :P Sånn annet enn for læring og hobby, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var stort sett kinesere som loddet kretskort jeg. :P Sånn annet enn for læring og hobby, mener jeg.

Der han jobbet før så gjorde han alt fra utvikling til produksjon, deriblant lodde sånne ting, men så la de ned produksjonen og flyttet den utenlands, så nå er det polakker og sikkert kinesere som gjør det gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Teo er blanding av?

Var veldig bernertegninger på ham, uten at de er unike for min rase, bare nysgjerrig.

I følge de jeg hentet han hos, så er han blanding av fuglehund(Jeg holder en knapp på engelsk setter, med tanke på fargene) og elghund. Jeg ser ikke mye av elghunden i han dog, bortsett fra at han har litt gråskjær i pelsen enkelte steder. Han har mest fra fuglehunden, både i farger/tegninger og oppførsel.

Jeg trodde det var stort sett kinesere som loddet kretskort jeg. :P Sånn annet enn for læring og hobby, mener jeg.

Er nok ikke bare kinesere nei... :P

Apropos berner: Jeg passerte en grosser i går på Thorsov, den så veldig ut som Leo, bare ikke så pen og med så varme tan-tegninger. :)

Jeg har kjøpt meg loddebolt og ser fram til å finne noe å lodde litt. :P

Håper du kommer til å like å lodde da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...