HeidiW Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Min tante skal på onsdag ivei og hente seg en kleiner munsterlender gutt. Dette ble brått bestemt, og nå sitter vi her og lurer på navn. Tidligere har hun hatt Zorro og Bajaz. Hun er ute etter noe enkelt, og kanskje noe med z i, siden de tidligere hundene har hatt det. Hun har tenkt på Birk til nå, men er litt usikker. Jeg selv er ikke i det kreative hjørnet idag, så takk til alle som kommer med navnetips=) Siter
Justisia Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Jazz Diaz Dioz Zoot Moritz Hanzo Hanz Franz Gonzo Wurzel Fozzu ev Fuzzy Ouzo Ozzy Pazzo Zeppo ev Zippo Zed Zyruz Ziggy (Stardust) Siter
Annik Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Jeg har veldig lyst på en hund som heter Zatan, en eller annen gang Edit; Mest fordi jeg aldri banner, og veldig mange har reagert på at de aldri har hørt meg banne. Derfor hadde det vært morsomt 1 Siter
mokken Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Zoloft. Medisinert allerede ved henting? 1 Siter
SFX Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Jeg slo opp i tysk-norsk-ordboka mi på Z, for - tysk rase, duhu! Men der var det så mange ord at jeg gidder ikke gå gjennom. Zynismus, Zweibettzimmer, og mye annet snask å ta tak i der Siter
Mud Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg har alltid tenkt at en K M burde hete Iver. Vet ikke hvorfor, jeg synes bare de alle ser ut som en Iver. Siter
SiriEveline Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg har alltid tenkt at en K M burde hete Iver. Vet ikke hvorfor, jeg synes bare de alle ser ut som en Iver. Det blir jo heeelt feil Hilsen hun med Engelsk setter Iver og kleiner munster Chico 1 Siter
bea Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Zorro, Bajazz og Kaoz høres ut som "3 brødre":) Jazzo eller Jazper/Japser Kazper eller Jezper Siter
Mud Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Det blir jo heeelt feil Hilsen hun med Engelsk setter Iver og kleiner munster Chico Nei, det er du som har bomma, jeg kjente nemlig en ES som het chaco i sin tid 1 Siter
Mari Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Medisinert allerede ved henting? Jeg synes et antidepressiva må være et passende navn på en hund? Siter
Aslan Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Zoloft. I samme duren: Zyprexa Zebinix Zeldox Siter
Kaja Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 I samme duren: Zyprexa Zebinix Zeldox Zyprexa er antipskykotika, passer jo også Siter
Aslan Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Zyprexa er antipskykotika, passer jo også Zeldox også (Zebinix er antepilektikum) 1 Siter
HeidiW Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Kom mange gode forslag her! Tusen takk alle sammen. Den lille gutten blir hetende for Balder, så det ble uten z denne gang=) 2 Siter
Recommended Posts