Gå til innhold
Hundesonen.no

Kurs hos Gråtass 29 og 30 juni 2013


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

En ganske stor svipptur! :D

August spørs om det går uansettì egentlig. Og så må man evt spare til sånt, og aller helst lure med seg en trøndersonis som selskap. :P

Alternativt så samler man noen folk, ca 6stk så leier man inn instruktøren for en helg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mongo'n apporterer:

ANTAR (for å gjøre det lettere for meg selv) at det er greit at det hovedsaklig er bilder av Nix og Pippa. Takk for at du tok bildene av Pippa for meg, Margrete! Alle bildene kan dere se her.

Jeg har nettopp kommet hjem! Endelig! Holder på å overføre dagens bilder! Skal lage en kopp kaffe! Noen må dra på jobb for meg i morgen!

Oi! Denne tråden hadde gått meg hus forbi. :icon_redface:

Masse flotte bilder fra ett flott kurs! Takk for hyggelig og lattermildt selskap fra kursgjengen og en stor takk til instruktøren for veldig gode og konkrete råd og tilbakemeldinger. :D Kommer gjerne tilbake på flere kurs!

Din kortis regner jeg med da?

For en vakring!! Jeg får bare mer lyst på jo!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess! Da er vi noen soniser iallfall. :D Jeg trenger ikke noen spesifikk hjelp jeg. Har en hund som kan ingenting og som jeg vil lære meg å lære bare. Koselig å gå kurs både for hund og eier.

Og så søt du er da, Vivere. :) Det blir litt dyrt med tur og opphold om jeg skal reise nedover, men det kan hende slik lar seg ordne også om jeg bare klarer å spare litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...