Kartoffel97 Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Er vel på tide at Basse får et innlegg her! Basse er en sort labrador (kanskje med noen brun-nyanser i det rette lyset). Han er født 22. Mars 2013 og er da 13 uker gammel. Føler at det er obligatorisk at jeg sier at han er verdens snilleste valp! Han er min andre labrador, og forskjellen på bikkjene har vært enorme! Ved henting forventer man vanligvis at de skal gråte litt, men her har det ikke vært noen gråting! Han satt stille i bilen og så ut av bilvinduet, første natta var det ingen piping. Han har sovet hele natta, alle netter, siden han ble henta. Supersnill valp! Tusler rundt i leiligheten og slikker opp alt av smuler, glupsk til tusen ved måltider, reagerer mer på ordet "namnam" enn "Basse". Leker forsiktig med barn, litt røffere med eldre. Elsker alt av hunder og mennesker! Finner seg ikke i at hunder ikke vil hilse på ham, da blir det litt "stakkars meg"-piping. Han kan ikke fordra regn eller vind, da er det ut for å tisse så løper han hjemover. Kommer tilbake på tilkalling, biter ikke i møbler eller annet, stort sett lydløs, går til døra når han må tisse, liker ikke at hunder bjeffer på ham! Da gråter han hele veien bort til meg og setter seg mellom beina mine. Føler at jeg har vært veldig heldig med denne lille karen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Så nydelig! Han høres ut som en herlig valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 <3 Basse <3 Lykke til med "lusken" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Så fin han er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagartija Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Fiiiiin søtling! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Guttebassen byr fortsatt ikke på noen problemer! Oppfører seg stort sett eksemplarisk Et par-tre bilder fra en av dagens uteturer! Creds for å få oppmerksomheten til en labradorvalp med namnam foran seg? That's more like it. Nevnte det ikke, men Basse hadde en brett i venstre øre. Som nå har retta seg ut! Sporter elegante bevegelser! Lille klumpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Basse var på ferie i Asker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Fin fyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 13. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 19 uker gammel :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Så nydelig da :-D Trenger flere bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 17. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Basse har begynt å bli gammel! Straks 7mnd! Begynt å få litt "nå er jeg ung!"-rykk, men ellers snill og bedagelig : ) Fortsatt ikke biti istykker noe som helst! Benytter hver anledning til å hoppe opp i sofaen, noe som var til alles fryd da han klarte å dra med seg fuglelopper. ÆSJ. Men han bruker sjarmen sin flittig, så da går det jo bra. Lille gullgutten el hundo classico. kjent stil. :wub: :wub: :wub: :wub: fordi han er zøøøøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiviDream Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Så nydelig han er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2013 Utrolig flott labrador!!! Og han høres ut som en drømmevalp jo!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Så fin han er, ser så snill ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 lab <3 <3 <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Nye bilder! Basse er blitt en svær tulling på ca 33 kg! Basse møtte pus! Og begge overlevde! Basse med venner! Ser litt dum ut innimellom. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts