Kristine Nygaard Thowsen Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Hei alle hundevenner! Jeg skriver nå masteroppgaven min, og trenger i den forbindelse flere respondenter til en spørreundersøkelse. Trenger spesielt svar fra de som har barn (både små barn og voksne barn), men gjerne de uten barn også. Jeg hadde satt utrooolig stor pris på om du kunne tatt deg tid til å svare! Her er linken: https://bino.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6mPPZFCUr6LNJB3 Håper alle får en fantastisk sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Svart, men har ikke barn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Har svart, har ikke barn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Har heller ikke barn, men jeg svarte jeg også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Svart - men ikke barn.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Har svart En liten obs: anbefaler ikke å ta undersøkelsen på mobil, da den ser ut om dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Har svart, og har barn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Svart uten bart barn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Svart uten bart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Svart. Og jeg har hverken barn eller bart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Ops... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 hvorfor vil du helst at de med barn skal svare ? ikke ta det negativt , bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Nygaard Thowsen Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 hvorfor vil du helst at de med barn skal svare ? ikke ta det negativt , bare lurer Hei! Grunnen til at jeg er mest opptatt av de som har barn er fordi vi gjør en undersøkelse på tvers av tre segmenter, og vi har mange flere svar fra segmentet uten barn. Så for å kunne dra mer sikre konklusjoner trenger jeg altså flere svar fra folk med barn Og tuuusen takk til alle som har svart så langt -også de uten barn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Ahaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilaTheWhippet Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Svart og har barn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts