Synnikken Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Heisann! Jeg venter jo valper nå i juli, og vil gjerne ha litt tips. Kennelnavnet mitt er jo "Imagine That" og jeg vil gjerne ha noe som passer med kennelnavnet. Jeg har jo sett før at soniser er helt rå på dette, og fikk ett rimelig gøyalt forslag i chatten her om dagen. Må starte på A! Så! Fyr løs! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Okej, så du skal ha navn på A, men ikke noe spesielt tema? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Jeg hadde syntes det hadde vært kjempekult med Imagine That a Dog Was Born. Altså ikke akkurat det eksemplet, men lage en setning ut av det Men det blir jo ikke helt riktig siden det bare er "a". 3 Siter
Synnikken Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Okej, så du skal ha navn på A, men ikke noe spesielt tema? Tema gidder jeg ikke nei, bare at det begynner på A. :-) Siter
Maria Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 - All or nothing - Abracadabra - About face - Absolute power - Across the board - Action man - Age before beauty - Agree to disagree - Alive and kicking - All in one/All in all - All of a sudden - All you can eat - Alter ego - Angry young man - Ankle biter - April fool - ASAP - As busy as a bee - As easy as pie - As fit as a fiddle Noen adjektiv du kan bruke: - Absolute - Acrobatic - Advanced - Amazing - Amusing - Appealing 2 Siter
HHC Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 A matter of taste Abracadabra Absolute exodus/blackout/vodka/macho/magic/maniac/majestic/masterpiece/manpower/matchless/music/attraction Act you age Action Action for reaction Add up All of your love/attention/time +++ Adrenaline rush Addicted to you/love ++ All yours All time score/high/favourite +++ Amazing grace/race +++ An eye for an eye Antique Anything for love/you ++ Angel in sidguise Ants in the/your pants Any reason Anything you like/want ++ Anytime anywhere A beautiful mind A fortune to borrow A gir for XXX (kennelnavn feks) A is for alibi A view to kill A licence to kill After eight All about you/me +++ All you need is love All alone Another way/life ++ All the best A message to XX A mixed recipe Aint' nobodys business Always on stage Always by your side Always backstage Always believe A bright success Adventure Always a partner Always keep in mind A bit dangerous/tacky/risky ++++ 1 Siter
Synnikken Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Dere er FANTASTISKE! <3 Siter
bardmand Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Passer det ikke best med helsetninger til det kennelnavnet? For eksempel: Imagine That All Glitter is Gold (omskriving av ordtak) Imagine That All is Full of Love (Bjørk-sang) Imagine That Art Imitates Life (Aristoteles?) Imagine That Aardvarks Can Fly (omskriving av ordtak) 5 Siter
Gjest Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Imagine that Awesome Bitch! Første tanken min.... Imagine that airplane flying.... gnahaha Imagine that airbus in the sky Imagine that aviatrix Jeg vil og ha valpekull Siter
Anette Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Første tanken min.... Imagine that airplane flying.... gnahaha Imagine that airbus in the sky Imagine that aviatrix Jeg vil og ha valpekull Hahaha du hadde laget fly kull du :-P Siter
HHC Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Alternative to black (siden du har en svarting ) Absolute lady/leader/legend/limit/love/luck Against all odds Anything is better Anything is possible 1 Siter
Synnikken Skrevet 26. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Det er så sykt mange gøyale!! For en fantasi!! Siter
Sunlily Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Skrevet 26. Juni 2013 Imagine That All Dogs Go To Heaven Imagine That All your dreams came true Imagine That Absolutely Nothing Happens Without A Reason Imagine That Ace Ventura Didn't Fart (Måtte bare ) Siter
Recommended Posts