Gå til innhold
Hundesonen.no

Blod- og fersksporprøver 2013


Bikipile
 Share

Recommended Posts

Regner med at det er flere som skal gå prøver i år, så jeg lager en tråd jeg :)

Første blodsporprøve for i år. Lexi var den heldige hunden denne gangen.

Etter litt røring på starten gikk det ganske så bra etterhvert. Og så kom vi til ferske elgspor... Og Lexi glemte litt hva hennes egentlige oppgave var i dag :lol: Etter litt røring valgte vi å bryte, så 0.premie i dag. Kritikken lyder: jobber mye på blod og andre ting :lol:

Ikke lenge til neste prøve er planen. Selv om det ikke gikk bra i dag vet jeg nå bedre hva vi må fokusere på framover, og hun overrasket meg også positivt på visse ting :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo egentlig tenkt at Iwi skulle bli pensjonert fra blodspor da ho har vært plaget med sår på labbene nå i vår, og har hatt ondt for å gå ute i terrenget. Hun har fått antibiotika kur og labbene har blitt veldig fine. Da Iwi fikk OK fra veterinær så måtte ho få prøve seg på blodspor i år også.
Ho har jo sett at jeg har startet å trene med Shinya og har da vist at ho også har veldig lyst til det. Etter 2 treningsspor så meldte jeg ho på til Tranøybotn og omeng JFF sin blodsporprøve 29 - 30 juni.
Var veldig spent på hvordan det kom til å gå med så lite treningsgrunnlag, men Iwi sviktet ikke:

Lørdag 29.06 9 startende hunder
Iwi 1. premie
Søndag 30.06 8 startende hunder
Iwi 1. premie m/HP og dagens beste hund

Så viste det seg at Iwi også ble helgens beste hund sammenlagt!!

Gamle mor (som blir 9 år 27 juli) viste at hun ikke vil bli pensjonist ennå så da blir det en sesong til med blodspor!!
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...