Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss 27 og 28 juli


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg skal også - og ved go'vær har flere av oss beardisgærninger funnet ut at vi skal campe der nede også... Blir interessant å se antallet, ja - har hørt at det bare er 3-4 stk i Skien så jeg forv

Det hadde i så fall vært 28. Men ser dårlig ut dessverre. Kan sjekke det ut nærmere For jeg er helt enig - det hadde vært kjempekoselig!

Glimrende - nå er vi påmeldt begge dagene!

Hadde ingen planer om utstilling i sommer men nå maser mannfolke om ferie og mener at jeg skal få bestemme hva vi skal finne på. Kanskje jeg da får bestemme at vi får legge turen i den retningen sånn at jeg får med meg utstillingen :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere opp dommerlistene?? Ser ut til at det er noe "fuss" ift papillon. Men jeg finner ikke ut hva det innebærer! Vurderer å stille i Moss siden sikkert alle andre er i Skien på spesialen den helgen. Mindre konkurranse! :P

Edit:

Ser ut til at de har tatt Papillon ut av programmet. En kan melde på i dogweb, så det er jo rart det ikke står i annonsen at de kan stille.. Må finne ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på wippetfrøkna på valpeshowet. Greit med en siste gjennomføring før juniordebuten :P

Hei!

Jeg lurte på melde Flora på også, for ser at det er mulig å komme seg dit med ruter - men har aldri stilt ut noe som helst før. Lyst til å være "Team Libriumvalp" sammen med meg?

:lol:

Edit: Valpewhips er påmeldt valpeshowet!

Endret av Whips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere opp dommerlistene?? Ser ut til at det er noe "fuss" ift papillon. Men jeg finner ikke ut hva det innebærer! Vurderer å stille i Moss siden sikkert alle andre er i Skien på spesialen den helgen. Mindre konkurranse! :P

Edit:

Ser ut til at de har tatt Papillon ut av programmet. En kan melde på i dogweb, så det er jo rart det ikke står i annonsen at de kan stille.. Må finne ut!

Det hadde vært såå koselig om dere kan stille! Hvilken dag er det snakk om? Vi stiller 28, tror jeg! Tror Kaos hadde satt pris på å få hilse på prinsessen "sin" etter de har gått i ringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på Kiwi på valpeshowet begge dager :)

Kan man det?

Jeg meldte Flo på 27, men så etterpå at resten av gruppe 10 stiller 28, så lurte på å bytte dag. Kanskje jeg bare skulle melde meg på 28 også, da? Det blir debut for både henne og meg, så kanskje like greit å hoppe i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært såå koselig om dere kan stille! Hvilken dag er det snakk om? Vi stiller 28, tror jeg! Tror Kaos hadde satt pris på å få hilse på prinsessen "sin" etter de har gått i ringen :D

Det hadde i så fall vært 28. Men ser dårlig ut dessverre. Kan sjekke det ut nærmere :) For jeg er helt enig - det hadde vært kjempekoselig! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man det?

Jeg meldte Flo på 27, men så etterpå at resten av gruppe 10 stiller 28, så lurte på å bytte dag. Kanskje jeg bare skulle melde meg på 28 også, da? Det blir debut for både henne og meg, så kanskje like greit å hoppe i det!

ja, valpene har begge dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir det utstilling? Ser papillon skal delta 28 juli :D

Hvis jeg kommer blir det for å kikke. :) Så ser det an litt. Kom på at jeg kanskje bør begynne å flytte ut av leiligheten min også om jeg skal rekke det før den må overleveres. Hehe.

Men! Kan altså hende jeg tar turen. Sosialisering er gull :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Litt OT - men hvor finner man PM på sidene til NKK? ..Har vært inne og lett (og er veldig åpenbart fersk i dette) :)

Om du er registrert med mail så kommer det der og på NKK sine "Min side".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...