turbogutten Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Chihuahua langhåret: Bajaz som nr 12Chihuahua korthåret: Orket ikke se lengre enn side en og der var han ikkeBoxweiler (vet det ikke er noen rase men det er nå det blandingen kalles): Turbo nr 1Amerikansk bulldog: ingenting på side 1 og orket ikke se lengreAmerikansk bulldog Ulf: bilde 1,2,3 og 5 iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 55 bilder av portugisisk vannhund før det dukket opp bilde av Chess. Papillon ga jeg opp alt for "vidt" ord! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Dvergpinscher: 62, 70, 76, 82, 92, 93, 99.... (orker ikke lete etter flere ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Papillon ga jeg opp alt for "vidt" ord! Enig! Jeg får jo opp vinflasker, hoteller, sommerfugler osv Papillon + Blondie da kommer det opp bare av min hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Mammaen til Nora er nr 52, så er Nora nr 68 og 195, Nora og Leah er nr 73, og et av Nora og meg som nr 195 (jeg gadd ikke å leite mer etter det ). Interessant nok så dukka det opp et bilde av AH'en jeg hadde som 94, av Leah som 151 og av Dina og meg som 170.. Vi er jo ikke terver Puddel gadd jeg ikke å sjekke, hun er ikke min hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 På tervueren er det alt for mange til at jeg gidder å bla meg frem, men søker jeg belgisk fårehund er han nr 8, i godt selskap av flere fine sonenhunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 (søker på norsk) Thorvalds farmor er nr 40 Thorvalds mamma er nr 46 Thorvalds pappa er nr 64 Thorvalds mamma igjen nr 73 Thorvald er nr 98 Lengre gadd jeg ikke sjekke, hehe. Legger jeg på Thorvald er han nr 1, og samme når jeg legger på stamtavlenavnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 På tervueren er det alt for mange til at jeg gidder å bla meg frem, men søker jeg belgisk fårehund er han nr 8, i godt selskap av flere fine sonenhunder. Jeg søkte på belgisk fårehund tervueren, og da dukker Grim opp som nr 28 med dette bildet fra hundesonen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Nummer 4 om jeg søker på "Dvergpinscher Milo", pappaen hans som nummer 3 Edit; Og nummer 18, 26, 27, 29, 30, 31, 32 og 33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Finner ikke min om jeg googler kun whippet. På whippet+Tavi er det KUN henne, da Andrea, på ipad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Betty ligger som nr 3 på første side, hun kommer også opp i den ruten før man har trykket på "vis bilder" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Australian shepherd - Fant ikke i det hele tatt. Australian shepherd + norge - Der dukket Bridie opp laaaaangt nedpå sida, etter en KO, Cesar Millan med en rottis, noen golden osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Jeg søkte på belgisk fårehund tervueren, og da dukker Grim opp som nr 28 med dette bildet fra hundesonen: uuuuuuuh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Hah, det var faktisk litt morsomt: Googla "shiba", og jaggu er ikke Aiko nr 19, og riktig så vakker også! Googler jeg "shiba+Aiko" er hun nr 5 og 12. "Shiba+Norge" og Aiko er nr 9, mens Imouto som dier med et søsken er nr 16. Blar litt lenger ned og ser en usedvanlig pen hund som ser ut som både ser kjent ut og minner om mine, og det viser seg å være helsøster til Imouto fra kullet før Aiko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts