Nirm Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Mini-Rak har ikke navn enda, og det må hun da ha! Og stakkars Rak vet ikke hva hun skal hete, og trenger sonisenes desperate hjelp. De beste forslagene vil bli lagt til avstemming senere. Hittil er forslagene: Olga Olga Olaug Inga-Olga Gina Hyacint Edti: Mini-Rak er da den kommende sonenbeboeren etter kombinasjonen Bonden og Raksha. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 hyacint!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Hyacint, definitivt! Trollfrid Gjertrud Kathrine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Først: hvem(hva?) er miniRak? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Hyacint, definitivt! TrollfridGjertrud Kathrine Åh, Trollfrid var nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Åh, Trollfrid var nydelig Taaakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 "Ja, vennen min, du ble døpt av et hundeforum." 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 "Ja, vennen min, du ble døpt av et hundeforum." Ingenting galt i det! Pappa fant navnet mitt i et Donald-blad. 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Isåfall stemmer jeg for Doris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Gunnvor eller Morgana 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Van-Klosetta Grimfrid Wenche-Petrunella 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Kålfrid 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Rut Tine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Inga-Olga er min foreløpige favoritt. Keep 'em comming! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Ingenting galt i det! Pappa fant navnet mitt i et Donald-blad. Omg, si at du heter Magica! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Omg, si at du heter Magica! Dessverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Ulla-Gurda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Ertha-Bertha 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Dessverre! Gyldne Gulda, er det deg? Håper for guds skyld du ikke heter Bestemor Duck.Selv om det hadde vært litt smååsåm det og. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Gyldne Gulda, er det deg? Håper for guds skyld du ikke heter Bestemor Duck.Selv om det hadde vært litt smååsåm det og. Kanskje hun heter Skrue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Gyldne Gulda, er det deg? Håper for guds skyld du ikke heter Bestemor Duck.Selv om det hadde vært litt smååsåm det og. Jepp, jeg heter Gyldne Gulda 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Om det blir Hyacinth, foreslår jeg Patricia til mellomnavn, som honnør til hun som har for evig og alltid gitt oss Hyacinth. Ellers er det jo mange som lager navn med en kombinasjon av et par bokstaver fra mor og fars navn, og lar hele kullet ha det som et felles navn. Så da blir det vel Hyacinth Patricia BonRak. Og siden dette bare er én, og ikke et fullt kull, får en vel ta alle søsken-navna på en, slik at det blir Hyacinth Patricia Daisy Rose BonRak. Det er jo også et navn som gjør det mye lettere med internasjonale relasjoner - forståelig på tvers av landegrensene, og uten de ødeleggende Æ, Ø og Å. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Ertha-Bertha Tanta mi gikk etter sigende i samme park som Märtha Louise en kort periode da de var små. Vet du hva de kalte henne der? Ertha-Bertha-Märtha. Jeg liker oppkallinger, så da foreslår jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Gitte-Gina? Hyacint-Lavendel? Epleblomst-hyacint? Det er så mange muligheter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts