Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundene fikk i seg marihuana etter å ha spist menneskeavføring


Khela
 Share

Recommended Posts

Artikkel

– Prøvene viste at de hadde fått i seg marihuana, og hundene fikk i seg to doser med beroligende. Likevel var de helt ville hele kvelden, sier Strømsheim.

Sånn apropos tråden her nylig om folk som driter ute på offentlige steder.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste "Hundene fikk i seg MARIHØNE etter å ha spist menneskeavføring"

Og tenkte OMG er det også blitt farlig for hunder liksom, marihøne!

Men det var heldigvis ikke sånn.

Leste så vidt saken i år.

Skummelt når sånt skjer, det kunne jo gått så galt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt dum altså, men hvordan er det mulig for en hund å bli høy, etter å ha spist menneskedritt? Det kan jo ikke være særlig konsentrert. Så, har de spist en halvkilo med møkk eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt dum altså, men hvordan er det mulig for en hund å bli høy, etter å ha spist menneskedritt? Det kan jo ikke være særlig konsentrert. Så, har de spist en halvkilo med møkk eller?

Tenkte det samme jeg og, at stoffet må vel ha blitt nedbrutt? Eller? Jeg kan ikke særlig om dette. Er det forskjell på om personen har røyka eller spist weedbrownies eller noe? Uansett er det usælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme jeg og, at stoffet må vel ha blitt nedbrutt? Eller? Jeg kan ikke særlig om dette. Er det forskjell på om personen har røyka eller spist weedbrownies eller noe? Uansett er det usælt.

Altså, THC'en tas jo opp i blodet, så at det skal komme ut igjen via avføring, så voldsomt konsentrert at det går an å bli ruset på det, enda en gang, ville jo være litt merkelig? Men jeg har ikke så god peiling da, synes bare det hørtes veldig rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, THC'en tas jo opp i blodet, så at det skal komme ut igjen via avføring, så voldsomt konsentrert at det går an å bli ruset på det, enda en gang, ville jo være litt merkelig? Men jeg har ikke så god peiling da, synes bare det hørtes veldig rart ut.

Enig! Lurer på hva slags prøver som ble tatt hos vetten. Kjenner jeg blir ufattelig nysgjerrig her, for jeg forstår ikke helt at det går an.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg besitter desverre ikke den hele og fulle forklaringen på dette tilfellet men er ganske sikker på at det ikke er noen umulighet.

En del av forklaringen kan ligge i varianten av planten.

Plantefamilien Cannabis inneholder kun én art, men flere identifiserte varianter. Cannabis sativa kan ha høye konsentrasjoner av THC. Cannabis indica har gjerne lavere konsentrasjon av THC enn Cannabis sativa, men også et høyere innhold av cannabidiol, som er en isomer av THC. Cannabidiol er et ikke-psykoaktivt stoff, og det bremser nedbrytningen av THC i kroppen samtidig som det motvirker den euforiske ruseffekten. Cannabis ruderalis eller Cannabis sativa var. spontanea har et lavt innhold av psykoaktive stoffer i forhold til de andre plantene i gruppen. Den tåler et mye hardere klima og er i rusmiljøer krysset med andre varianter av c. sativa.

FFS, THC kan påvises ved tisseprøver i inntil en måned, her snakker vi fersk bajs.. Tenker som så at om en tulling har hevi innpå med spacekakes og blitt dritasjuk i parken sier det seg selv at kroppen langtifra har klart å fordøye alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besitter desverre ikke den hele og fulle forklaringen på dette tilfellet men er ganske sikker på at det ikke er noen umulighet.

En del av forklaringen kan ligge i varianten av planten.

FFS, THC kan påvises ved tisseprøver i inntil en måned, her snakker vi fersk bajs.. Tenker som så at om en tulling har hevi innpå med spacekakes og blitt dritasjuk i parken sier det seg selv at kroppen langtifra har klart å fordøye alt.

Takk! Da virka det ikke så umulig allikevel, jo! Man lærer noe hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besitter desverre ikke den hele og fulle forklaringen på dette tilfellet men er ganske sikker på at det ikke er noen umulighet.

En del av forklaringen kan ligge i varianten av planten.

FFS, THC kan påvises ved tisseprøver i inntil en måned, her snakker vi fersk bajs.. Tenker som så at om en tulling har hevi innpå med spacekakes og blitt dritasjuk i parken sier det seg selv at kroppen langtifra har klart å fordøye alt.

Nå så jeg for meg det siste der, pluss bikkjer som eter det. Herlig! :barfy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hundene er ikke så veldig store da og om de har mumset hasjbæsj så skal det ikke så mye til før de får en viss virkning. Dessuten så er jo hunder litt forskjellig skrudd sammen en mennesker, så om de blir påvirket annerledes en mennesker så overrasker ikke det meg. Så med mindre noen kan finne en studie på hvordan hunder reagerer på hasj så tror jeg reaksjonen disse hundene fikk kan være 'the real deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) hasj og marihuana er ikke det samme. Hasj har som oftest sterkere rus enn marihuana.

2) også mennesker kan ha ulik reaksjon på samme type rusmiddel, det avhenger av konsentrasjon av THC, personlighet og endel andre faktorer. Det kan virke både sløvende og som det motsatte :)

Så tja, det er ingen enkel måte å finne ut av hva som egentlig har forårsaket rar atferd.

Og ellers, hva skjer med Bergen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...