Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda en pusebabytråd ;)


Frida og fuglehundene
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min vakre skogkatt, Maane, reiste til oppdretter på guttebesøk i vår, for hun ville låne henne i oppdrettet sitt. Hannkatten var en flott sølvspottet skogkatt, men Maane likte han ikke og bare freste.

Den hvite la seg inntil Bris her en dag Og slik skulle den mørke sove

Håper det Maane koser seg med barna og bryr seg ingenting om at Isak stikker hodet ned i esken og lukter og slikker. Men med en gang hun hører en av de andre kattene blir hun på vakt. Hun ser opp til

Posted Images

Nå har de blitt seks uker gamle, og de har begynt å bli skikkelige terrortroll :P Har intervalltrening i sofaen, spiser på ledninger, puter og alt som er spennende og de herjer mye med hverandre :)

Jeg laget annonse på den hvite og la den ut på noen kjøp og salg sider på fb, og etter bare fem minutt snakket jeg i tlf med hennes nye eier. Fikk en enorm respons på annonsen på veldig kort tid, veldig overrasket, De blir solgt for ca 1000 kr, jeg tar det det koster å vaksinere og chippe de, så vet jeg at det blir gjort :)

IMG_5207_zpsa8641965.jpg

IMG_5215_zps4fdbb59b.jpg

IMG_5171_zps3ed27996.jpg

IMG_5235_zps5a4044cb.jpg

IMG_5219_zpsd249d0b2.jpg

IMG_5250_zps58f596a7.jpg

IMG_5274_zpscd78369c.jpg

IMG_5295_zpsdf903349.jpg

IMG_5281_zps6bfa3e08.jpg

IMG_5316_zps0f4a9a56.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;) De er solgt begge to, var bare den hvite som trengte annonse, et vennepar skal ha den mørke. Hadde hun vært renraset og jeg ikke hadde funnet Åskar (fant han på en togstasjon utsultet, tok han til meg), så hadde jeg beholdt den mørke. Pen OG kul! Har akkurat den fargen og fargefordelingen jeg ønsker på et avkom etter Maane, med en kjempekul personlighet :) Blir vanskelig å sende de fra seg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag reiste lille frøken hvit :( Trist :( Blir en lang dag for henne stakkars, hun skal helt fra Hedmark til Rogaland. Tror hun vil få det bra der :)

DSC_9206_zpsa1089c5d.jpg

DSC_9199_zps7e26f3d6.jpg

Maane lærer barna å finne spennende ting i skuffer

DSC_9232_zpsb4bf7aeb.jpg

Maane hos veterinæren i dag da kattungene fikk siste vaksine og chip :)

DSC_9237_zpse47846da.jpg

DSC_9241_zpse21cfcd8.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...